Voorstellen

1
Dag,

Mijn naam is Sonja, 29 jaar, en ik ben aan het orienteren om een webshop te beginnen.
De producten die ik wil verkopen zijn hondenspulletjes (tuigjes, riemen, manden etc.), met name voor kleine hondenrassen.

Omdat ik al 32 uur per week werk, en de producten die ik wil gaan verkopen niet echt winstgevend zijn, wil ik er niet te veel geld in steken (qua software o.a.). Ik zie het ook een beetje als hobby, dus vandaar.

Mijn vragen die ik hier hopenlijk ga tegenkomen is met name de keuze van het software.
Er is hierin zoveel aanbod, dat ik niet weet waar ik op moet letten. Hopenlijk krijg ik met behulp van dit forum hier meer duidelijkheid over.

Vragen en tips zijn altijd welkom.

Groetjes!!

Re: Voorstellen

3
Sunsh1ne schreef:Dag,

Mijn naam is Sonja, 29 jaar, en ik ben aan het orienteren om een webshop te beginnen.
De producten die ik wil verkopen zijn hondenspulletjes (tuigjes, riemen, manden etc.), met name voor kleine hondenrassen.

Omdat ik al 32 uur per week werk, en de producten die ik wil gaan verkopen niet echt winstgevend zijn, wil ik er niet te veel geld in steken (qua software o.a.). Ik zie het ook een beetje als hobby, dus vandaar.

Mijn vragen die ik hier hopenlijk ga tegenkomen is met name de keuze van het software.
Er is hierin zoveel aanbod, dat ik niet weet waar ik op moet letten. Hopenlijk krijg ik met behulp van dit forum hier meer duidelijkheid over.

Vragen en tips zijn altijd welkom.

Groetjes!!
Hoi Sonja,

Ik ben samen met een collega van mij ook pas begonnen met het opzetten van onze webshop. Wij gebruiken daarvoor nu sinds een paar weken het programma http://www.biedmeerwebwinkels.nl en dat is echt een aanrader. Je kan op de website ook alvast gratis een webshop opzetten en als het bevalt upgraden naar een betaald pakket. Dat hebben wij ook gedaan.

ps. als je besluit om te upgraden naar een betaald pakket wacht dan ongeveer een week na het aanmaken van je gratis account. Dan krijg je een aanbieding per e-mail en dan hoef je de aansluitkosten van 34,95 niet te betalen. Wij waren vroeg met het upgraden waardoor wij helaas die aanbieding misten.

Veel succes met het opzetten van je webshop.

Groeten,
David
http://www.houtenloopfietssimpel.nl