beste mensen,
Ik ben van plan om geld te investeren in het laten maken van reclame door andere bedrijven in alle mogelijke vormen. Ik denk zelf te beginnen met een adwords bedrijf en bij succes uit te bouwen naar andere vormen.
Nu wordt ik heel veel lastig gevallen door topclicks die 2400 euro vragen voor een jaar adwords met nog wat mooie praatjes erbij.
Juist doordat zij mij constant lastigvallen en aandringen heb ik geen vertrouwen in deze partij. Het geld is op zich niet het probleem maar de manier van aandringen van hun geeft mij geen vertrouwen in ze.
Hebben jullie ervaring met soortgelijke bedrijven die dit soort diensten aanbieden en wie zouden jullie aanbevelen?
Het liefst bedrijven die alles doen, dus naast adwords ook andere vormen zoals bv folders, radio etc. zodat ik alle marketing bij 1 partij kan houden.
Re: Uitbesteden van reclame
2Als je ook radio en folders wilt doen en dat door 1 bedrijf wilt laten doen, dan zul je wel een fors budget moeten hebben. Ik zou geen bedrijf durven aanwijzen die dat kan doen.
Voor internet marketing is Tribal een bekende naam. Heb geen ervaringen met hen zelf, ik ken ze alleen van bijeenkomsten van Thuiswinkel.org. Tribal is ook een pilot aan het opzetten met een bepaald radio station heb ik horen zeggen.
Topclicks zegt mij niets.
Voor internet marketing is Tribal een bekende naam. Heb geen ervaringen met hen zelf, ik ken ze alleen van bijeenkomsten van Thuiswinkel.org. Tribal is ook een pilot aan het opzetten met een bepaald radio station heb ik horen zeggen.

Topclicks zegt mij niets.
Re: Uitbesteden van reclame
3Ik ken topclick wel, het zijn agressieve verkopers en service en klanten knuffelen zijn hun vreemd.
Geen wonder dat ze al bijna failliet zijn gegaan.
http://www.emerce.nl/nieuws/topclick-maakt-doorstart
Geen wonder dat ze al bijna failliet zijn gegaan.
http://www.emerce.nl/nieuws/topclick-maakt-doorstart
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.