webwinkel beginnen

1
hallo,

Na mijn examen heb ik 3 maand vakantie dan wil ik graag bezig met een webshop.
Ik heb geen opslag pand maar wil toch graag Nike addidas verkopen.
Ik wil niet specifiek een kleding zaak beginnen maar een zaak met meerdere dingen.
Ik denk kans te maken omdat ik weet wat de jeugd mooi vind omdat ik zelf nog een "kind" ben
Tegen woordig zijn Grote horloge's en vans in de mode, en dr dre hoofd telefoons er is geen webshop die dit allemaal verkoopt.
ik dacht dat ik bij de brandbox in leusden wel een leverancier kon vinden..

Mijn vraag is kan ik bij de brandbox in leusden wel leveranciers vinden. zijn er wel dit soort leveranciers, en zou ik echt nog kans maken?

mvg.

Re: webwinkel beginnen

2
A merken zullen niet zomaar met je in zee gaan, die zijn doodsbenauwd voor cowboys die hun spullen voor een habbekrats op internet zetten. Je zult echt een heel goed verhaal moeten hebben om hun over te halen om de spullen in te kunnen kopen.

Brandbox zegt mij niets.

De importeur van Beats by Dre ken ik goed, sterker nog, ik koop ook bij hem. Ik kan je alvast melden dat de wachttijd voor nieuwe bestellingen meer dan een half jaar is en dat je voor minimaal een paar duizend euro in moet kopen..

Waarom begin je niet met wat eenvoudigere handelswaar?

Re: webwinkel beginnen

3
Wouter Hol schreef:A merken zullen niet zomaar met je in zee gaan, die zijn doodsbenauwd voor cowboys die hun spullen voor een habbekrats op internet zetten. Je zult echt een heel goed verhaal moeten hebben om hun over te halen om de spullen in te kunnen kopen.

Brandbox zegt mij niets.

De importeur van Beats by Dre ken ik goed, sterker nog, ik koop ook bij hem. Ik kan je alvast melden dat de wachttijd voor nieuwe bestellingen meer dan een half jaar is en dat je voor minimaal een paar duizend euro in moet kopen..

Waarom begin je niet met wat eenvoudigere handelswaar?

ik zou graag super graag met iets eenvoudigers beginnen ik ben ook nog maar jong ik wil meteen al het geld wat ik verdien erin steken zodat het laten nog een beter webshop word. maar voor de rest kan ik niks (goeds) bedenken..

Re: webwinkel beginnen

4
Ik zou je aanraden eerst eens gewoon een hele lijst te maken met 100 producten die je zou kunnen verkopen. Gewoon alles opschrijven wat je te binnen schiet.
Na loop van tijd wordt je zo melig dat je zoveel onzin opschrijft. En juist daar zitten dan vaak goede ideeën bij :)
En dan gewoon gaan weg strepen wat niet leuk/haalbaar is om te verkopen.
Beter wat langer gedacht over een goed product om te verkopen dan snel gekozen en later spijt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: webwinkel beginnen

5
Hallo,

Heb je al gedacht aan dropshipping? Op deze manier kun je zonder eigen voorraad toch producten verkopen. Maar zoek dit goed uit want ook dropshipping heeft zijn nadelen.

Re: webwinkel beginnen

6
Bij de brandboxx in leusden kan je inderdaad adidas vinden maar daar kom je niet zomaar binnen! En nike zit in hilversum! Heb in een sportwinkel gewerkt dus ben er wel een keer geweest. Maar bij adidas is het echt moeilijk om binnen te komen.