Feedback GESLOTEN

1
beste mensen,

Naar 4 maanden werken en dingen uitzoeken staat de nieuwe website bijna. Het logo voor ideal, en meer betaling modules komen morgen of aankomend weekend.

Voor de rest wil ik jullie vragen of jullie nog suggesties hebben en wat jullie er tot nu toe van vinden?

lavinos.nl

Alvast bedankt

Re: Feedback Lavinos

2
Als je op de foto's klikt om uit te vergroten, krijg je een slechte foto. Je kan het etiket niet goed lezen.

Als ik op keurmerk klik, krijg ik niets te zien.
Alleen met iDeal te betalen?
Gratis verzenden, ook naar andere landen???
"Proefdozen" is leeg.(jammer, want leek mij origineel).

Re: Feedback Lavinos

3
De website word op dit moment gekeurd, dus dit volgt nog.
De proefdozen worden op dit moment samengesteld, dus dit volgt ook nog
Gratis verzenden is alleen in Nederland, dit heb ik bewust gekozen.

Bedankt voor je feedback
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback Lavinos

5
Als het goed is krijg je het keurmerk niet aangezien de AV niet conform koop op afstand is, maar het zou me niets verbazen als je het keurmerk wel kreeg... ;)

Eén ding snap ik niet in het design en dat is die golvende lijn. Die geeft mij het gevoel dat bij de productomschrijving er nog meer is.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Feedback Lavinos

6
Wat dacht je van de mogelijkheid voor klanten om een pakket zelf samen te stellen ;)?

Zo zou men bijv. in een doos van 6 stuks, 6 verschillende soorten wijnen kunnen kiezen. Leuk als cadeau wellicht. Zal je wel een mogelijkheid moeten aanbieden om het in te pakken.