Goedeavond,
Ik kwam vanavond met een beetje zoeken naar website optimalisatie het volgende tegen:
http://seo-backlinks.nl/tools/gratis-backlink-tool/
Ik vroeg me af of iemand hiermee ervaring heeft, ik las op dit forum namelijk dat dit soort tools meestal averechts werkt.
Re: Gratis backlink tool
2Ik heb hem even geprobeerd maar dit heeft totaal geen zin. Zaten zelfs sites in het chinees tussen.
3De chinese markt is wel groot 
Ik vond het al iets te mooi klinken idd, begreep her en der dat die betaalde linkbuilding tools ook niet veel oplevert voor je webshop.
Hoe kun je zoiets checken of het wel of niet goed is?

Ik vond het al iets te mooi klinken idd, begreep her en der dat die betaalde linkbuilding tools ook niet veel oplevert voor je webshop.
Hoe kun je zoiets checken of het wel of niet goed is?
Jurgen Bruin
Kidsdreams Mode baby- en kinderkleding
Kidsdreams Mode baby- en kinderkleding
4Je kunt gewoon aan de backlinks zien of het goede links zijn of niet, en ik kan je verzekeren wanneer je zoveel links in één keer krijgt en van zulke websites, het eerder schaadt dan dat het helpt. Want zo makkelijk werkt linkbuilding helaas niet,
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Dat zijn niet echt backlinks. Je website wordt aangemeld bij zoekmachines en whoise websites. De meeste links zijn nofollow en kunnen geen kwaad.
Het voordeel daarvan is dat je website sneller wordt geïndexeerd en dat crawlers vaker langs komen.
Het voordeel daarvan is dat je website sneller wordt geïndexeerd en dat crawlers vaker langs komen.