Dit is mijn eerste bericht hier op dit forum. Laat ik me eerst even voorstellen.
Ik ben 33 jaar, afgestudeerd in communicatie en momenteel werkzaam in het bedrijfsleven. Ik heb een goede kennis van het internet, web design en e-commerce. Daarnaast ben ik commercieel ingesteld en heb in de loop der jaren al van alles geprobeerd op internet. Van e-Bay tot affiliate marketing. Dit alles gecombineerd heeft me op het idee gebracht een webwinkel te gaan starten. Ondertussen ben ik reeds 2 maanden onderweg met de voorbereidingen. Ik heb al een business en financieel plan geschreven (met hulp van een ervaren collega ondernemer) ik heb contact gelegd met enkele leveranciers en ben nu op bezig met het afronden van het design en de implementatie van de shop.
Mijn drijfveer om dit te gaan doen is vooral omdat ik het enorm leuk vind. Ik hoef er geen miljonair van te worden

Graag zou ik jullie ervaringen horen van toen jullie begonnen, bijvoorbeeld:
- Wat heb je in het allereerste begin gedaan om je shop onder de aandacht te brengen (zowel online als offline) ?
- Hoe ben je omgegaan met voorraad? Heb je bijvoorbeeld alles eerst ingekocht of werkte je via een ander model?
- Hoe zorgde je voor voldoende cashflow in het begin?
Hoor graag jullie ervaringen

Groet,
Leon