Wat verkoopt beter?

1
Een elektronica winkel zoals bol.com en amazon of toch echt een biologische bezorglijn in en rondom den haag.

Het eerste lijkt me beter omdat het om grotere prijzen gaat en meer winst dus.

Re: Wat verkoopt beter?

2
Ik zou de 2e optie kiezen (niche) want bij de 1e heb je zoveel concurrentie van grote spelers dat je het bij voorbaat al verliest op prijs en sowieso zijn de marges erg, erg laag.

Re: Wat verkoopt beter?

3
Heb je er ook bij stil gestaan dat consumenten elektronica een hoge inkoopwaarde heeft? Kortom wil je een breed aanbod zoals de gevestigde webwinkels hebben dan mag je flink in je buidel tasten. Ik denk dat je de ton dan wel red!
Koop je piercing, navelpiercing, tongpiercing of andere piercings op || Onlinepiercingskopen.nl.

Re: Wat verkoopt beter?

4
De twee opties die je geeft liggen mijlenver uit elkaar. Alsof je stelt "Zal ik vandaag met de auto naar het werk, of zal ik toch aardappels gaan eten?". Compleet iets anders. Kan je dat toelichten?

En zoals gezegd is; omzet is geen winst. Sterker nog, kans is dat als jij een dure TV koopt bij een elektronica zaak dat zij daar verlies op maken. Zie daar maar eens tegenop te boksen ;)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.