Gezocht: Een persoon met enige ervaring in Magento

1
Momenteel heb ik een Magento webshop draaien waarin ik een paar kleine wijzigingen in wil aanbrengen. Ik ben opzoek naar een persoon die enige ervaring heeft in Magento en die dit voor mij wilt realiseren.

Het gaat om het volgende:

1. In de winkel staan al artikelen toegevoegd en de BTW is juist doorgevoerd, echter is de verzendkosten niet voorzien van de 19% BTW, ik wil dit graag toegevoegd hebben en dat dit zichtbaar is op de factuur/order van de klant. (net zoals de andere producten)

2. Sinds ik een aanpassing heb verricht in de transactionele e-mails, ontvangen de klanten geen e-mail bevestiging zodra de order op "verzonden" staat.

Deze twee puntjes zijn volgens mij vrij snel te verhelpen, ik heb deze vragen al eens neergelegd op het Magento forum echter krijg ik hier geen reactie op.
Zodoende hoop ik dat iemand mij hiermee wilt helpen tegen een schappelijke vergoeding.

Met vriendelijke groet,

Dean

Re: Gezocht: Een persoon met enige ervaring in Magento

2
Beste Dean88,

Over BTW voor verzendkosten:

Onder system > configuration > Sales > Tax > Tax Classes > Tax Class for Shipping kan je het tarief voor shipping kiezen (uit de BTW tarieven die je aagemaakt hebt, moet zijn 19%)

Op dezelfde pagna onder Calculation Settings kan je aangeven hoe de BTW over verzendkosten berekend wordt.

Op dezelfde pagina onder Shopping Cart en onder Orders kan je instellen of de verzendkosten incl of excl BTW getoond worden.

Een tekst erbij in de winkelwagen zou je kunnen doen door "incl. BTW" op te nemen bij de tekst voor de verzendmethode onder Sales > Shipping Methods. Alternatief zou zijn om een tekst "hard" te zetten in de code. maar dan moet je wel weten waar en hoe.

Over verzend email die niet (meer) komt:
Zou kunnen dat er een foutje in de code van de email zit. Doet ie het wel als je de standaard email gebruikt? Zo ja ... dan toch nog eens heet kritisch kijken naar je email code ...

Groet, Ruud, http://www.GetMagented.nl
Informatie & Inspiratie voor Magento webwinkeliers: http://www.magentosucces.nl