Graag feedback op Armorum.nl

1
Hallo iedereen,

Ik wil graag wat feedback/opbouwende kritiek over mijn webshop http://www.armorum.nl

De reden waarom ik dit doe is omdat ik van mening ben dat ik mijn klanten een zo prettig mogelijke winkel ervaring wil bieden en dat ik zelf misschien wat dingen over het hoofd heb gezien.

(Misschien nog een punt, op het moment van schrijven ben ik al lid geworden van de Stichting Webshop Keurmerk maar op dit moment zit ik nog te wachten op het implementeren van het logo op de site)

Ook loopt op dit moment de aanvraag om betaling aan te bieden via creditcard.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!

Met vriendelijke groeten,

Paul

Re: Graag feedback op Armorum.nl

3
eentje schreef:en een beveiligde verbinding.
Bedankt voor je snelle reactie, bedoel je een beveiligde verbinding in de kassa?
Want op de betaal pagina is er wel een beveiligde verbinding.

Ook ben ik op dit moment druk aan het uitzoeken om een achteraf betaalmogelijkheid aan te bieden in de kassa.

Met vriendelijke groet,

Paul
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

6
Alleen even de home beoordelen.

Wat me opvalt is :

Het ziet er op het eerste oog goed uit,strak en overzichtelijk.

-Foto van product 1 is de achtergrond niet transparant, lijkt wat slordig.
-Verder zie ik maar 3 foto's terwijl wanneer ik op het pijltje naar rechts klik er 4 zie. Maak er bij de eerste ook even 4 van.

Voor de rest weinig op aan te merken op het eerste oog.

7
Verder zie ik maar 3 foto's terwijl wanneer ik op het pijltje naar rechts klik er 4 zie
Ik ben bekend met dit probleem, waarschijnlijk gebruik je Google Chrome als browser want bij andere browsers komt naar mijn mening dit probleem niet voor. Mijn webdesigner is druk bezig om dit probleem op te lossen.

De foto bij product 1 is inderdaad niet mooi. Helaas is dit wel de beste foto die ik van mijn leverancier gekregen heb. Ik heb dit product inmiddels van mijn homepage afgehaald.

Bedankt voor je reactie!