Zoekwoorden Mogelijkheden

1
Omdat ik anoniem wil blijven kan ik helaas niet de echte termen noemen, dus ik hoop dat mijn vraag niet te vaag wordt ;-)

Wij hebben een webwinkel in een nichemarkt die niet in 1 woord samengevat kan worden... onze producten worden meestal omschreven in algemene termen van minimaal 3 woorden en ook in verschillende benamingen

(voorbeeld om het wat duidelijker te maken:
kleine zuinige bedrijfsauto
kleine zuinige bedrijfswagen
kleine zuinige bedrijfsautomobiel
kleine duurzame bedrijfsauto
kleine duurzame bedrijfswagen
mini zuinige bedrijfsauto
enz.)

Na zoekwoordenonderzoek ben ik er inmiddels wel uit welke term het beste is om op te optimaliseren (hierbij heb ik gekeken naar het zoekvolume in verhouding met het aantal zoekresultaten die de exacte term in de titel voeren)

Wat kan ik doen met de andere interessante woorden combinaties die eigenlijk hetzelfde zeggen als mijn nr. 1 zoektermcombi?
Ga ik deze andere bewoordingen ook gebruiken op de geoptimaliseerde pagina voor nr.1 zoekterm?
Of kan ik beter aparte pagina's maken voor elke zoektermcombi? Ik vind het wel moeilijk om voor elke term een unieke pagina te maken, het zal dan in grote lijnen neerkomen op zelfde teksten maar dan de zoektermcombi vervangen door een andere.
Hebben jullie nog andere ideeen?

Ik weet inmiddels best wel wat over SEO en hoe ik het toe kan passen.. maar hierover twijfel ik teveel en verander ik regelmatig van mening. Omdat ik weer eens bezig ben om de puntjes op de i te zetten hoop ik hier wat heldere inzichten op te doen :-)

Verder maak ik nog weinig gebruik van (google) analytics, dat is mijn volgende aandachtspunt om dat goed toe te passen... lijkt me wel makkelijk als de cijfertjes mijn gezonde verstand kunnen helpen ;-)
Think again!

Re: Zoekwoorden Mogelijkheden

2
Een zoekmachine herkent of jou pagina's wel 'leesbaar' zijn.
Ga geen geknutseld iets maken wat voor een bezoeker onaantrekkelijk is.

Dus geen 10 pagina's die ieder voor zich maximaal geoptimaliseerd zijn. Maak er dan 3-4 die elkaar juist versterken, informatief zijn en mensen langer bij blijven hangen.

In je URL dan de belangrijkste keywords; dan je H1 gebruiken om die keywords in een logische zin te gieten en dan tekst met juiste image's (ALT teksten)

Linkjes die je gebruikt naarde andere pagina's ook 'rijk' maken; de link zelf moet de juiste naam hebben die relateert aan de pagina naar welke deze verwijst.

Maak ook enkele externe links die relevant zijn; probeer ook inkomende links te regelen die relevant zijn.

Tot zover, succes!
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren