Wij hebben een webwinkel in een nichemarkt die niet in 1 woord samengevat kan worden... onze producten worden meestal omschreven in algemene termen van minimaal 3 woorden en ook in verschillende benamingen
(voorbeeld om het wat duidelijker te maken:
kleine zuinige bedrijfsauto
kleine zuinige bedrijfswagen
kleine zuinige bedrijfsautomobiel
kleine duurzame bedrijfsauto
kleine duurzame bedrijfswagen
mini zuinige bedrijfsauto
enz.)
Na zoekwoordenonderzoek ben ik er inmiddels wel uit welke term het beste is om op te optimaliseren (hierbij heb ik gekeken naar het zoekvolume in verhouding met het aantal zoekresultaten die de exacte term in de titel voeren)
Wat kan ik doen met de andere interessante woorden combinaties die eigenlijk hetzelfde zeggen als mijn nr. 1 zoektermcombi?
Ga ik deze andere bewoordingen ook gebruiken op de geoptimaliseerde pagina voor nr.1 zoekterm?
Of kan ik beter aparte pagina's maken voor elke zoektermcombi? Ik vind het wel moeilijk om voor elke term een unieke pagina te maken, het zal dan in grote lijnen neerkomen op zelfde teksten maar dan de zoektermcombi vervangen door een andere.
Hebben jullie nog andere ideeen?
Ik weet inmiddels best wel wat over SEO en hoe ik het toe kan passen.. maar hierover twijfel ik teveel en verander ik regelmatig van mening. Omdat ik weer eens bezig ben om de puntjes op de i te zetten hoop ik hier wat heldere inzichten op te doen

Verder maak ik nog weinig gebruik van (google) analytics, dat is mijn volgende aandachtspunt om dat goed toe te passen... lijkt me wel makkelijk als de cijfertjes mijn gezonde verstand kunnen helpen