Hallo,
Wij zijn Ingrid en Rob. We zijn 1 April ( geen grap) begonnen met onze eigen webshop, We zijn al lange tijd aan het werk als meubelmaker en hebben nu de stap gezet.
Ingrid doet alle ontwerpen en de verkoop,
Ik (Rob) doe de productie en ga markten en Fairs af door bijna heel nederland.
Tegenwoordig hebben wij buiten onze eigengemaakte meubels ook een collectie die we inkopen, Dit is ook de collectie die we via de webwinkel willen verkopen.
groetjes
Rob
http://www.thesimplelife.nl
Re: Ook wij stellen ons voor.
2Welkom!
Wat is de 'ik ben thuis knop' voor? Als ik er op klik gebeurd er namelijk niks.
Wat is de 'ik ben thuis knop' voor? Als ik er op klik gebeurd er namelijk niks.
3Hoi en welkom 
Dit is weer eens wat anders dan babykleertjes, of electronica.
Dat tellertje onderaan, dat is neem ik aan de bezoekers die je hebt gehad. Ik zou dat toch anders doen, en het weglaten.
Idee om jullie webshop te laten beoordelen in Feedback? Heb je echt héél veel aan.

Dit is weer eens wat anders dan babykleertjes, of electronica.
Dat tellertje onderaan, dat is neem ik aan de bezoekers die je hebt gehad. Ik zou dat toch anders doen, en het weglaten.
Idee om jullie webshop te laten beoordelen in Feedback? Heb je echt héél veel aan.
4Kan zeer positief werken, een teller. Maar met 1000 totale bezoekers wellicht inderdaad niet.Mark73 schreef:Hoi en welkom
Dat tellertje onderaan, dat is neem ik aan de bezoekers die je hebt gehad. Ik zou dat toch weglaten.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Hallo,
Dank jullie voor de tip over de teller, Ik was al trots dat we meer dan duizend bezoekers hadden, maar echt veel is het natuurlijk niet, en daarom heb ik hem eraf gehaald..
Met feedback zijn we hard bezig, maar het wil nog niet lukken,
Met vriendelijke groet,
Rob
Thesimplelife.nl
Dank jullie voor de tip over de teller, Ik was al trots dat we meer dan duizend bezoekers hadden, maar echt veel is het natuurlijk niet, en daarom heb ik hem eraf gehaald..
Met vriendelijke groet,
Rob
Thesimplelife.nl
6Je hoeft die teller er niet voor ons af te halen hoor, het viel mij wel gewoon opThe Simple Life schreef:Hallo,
Met vriendelijke groet,
Rob
Thesimplelife.nl

daarnaast, je hebt denk ik ook Google Analytics, kun je zelf gewoon de stroom bezoekers analiseren en daar wat mee doen.
Wel een leuke website, met een unieke naam ook

7Beste Mark,
Ik heb de teller weggehaald omdat ik inzag dat je gelijk had, Voor ons is dit allemaal betrekkelijk nieuw en iedere vorm van input/advies is van harte welkom.
De naam is best apart daar heb je gelijk in, het is ontstaan uit een inzicht dat we hebben gekregen na een plotselinge verandering in ons leven. tegenwoordig leven we the simple life, en ik moet zeggen dat het de afgelopen jaren alleen maar goede dingen heeft gebracht. Alleen jammer dat Paris Hilton het ook een goede naam vond. (haha)
Jouw site ziet er trouwens ook gelikt uit, mijn complimenten.
met vriendelijke groet,
Rob
thesimplelife.nl
Ik heb de teller weggehaald omdat ik inzag dat je gelijk had, Voor ons is dit allemaal betrekkelijk nieuw en iedere vorm van input/advies is van harte welkom.
De naam is best apart daar heb je gelijk in, het is ontstaan uit een inzicht dat we hebben gekregen na een plotselinge verandering in ons leven. tegenwoordig leven we the simple life, en ik moet zeggen dat het de afgelopen jaren alleen maar goede dingen heeft gebracht. Alleen jammer dat Paris Hilton het ook een goede naam vond. (haha)
Jouw site ziet er trouwens ook gelikt uit, mijn complimenten.
met vriendelijke groet,
Rob
thesimplelife.nl