Hallo allemaal,
Sinds een jaartje ben ik ook bezig met mijn eigen webwinkeltje: http://www.DeDolleDraad.nl
In november ben ik online gegaan. Het is een webwinkel met baby- en kinderkleding met humor!
Geborduurde, grappige teksten op rompertjes, badcapes, slabbetjes, spuugdoekjes en babymutsjes.
Het idee is ontstaan op vakantie. Toen zagen we op de boulevard borduurmachines staan en kon je je eigen slab laten maken. Dit sprak ons (mijn vent en me) zo aan dat we zijn gaan dromen. En die droom probeer ik nu waar te maken. Zo leuk als er iets besteld word! Via vrienden en familie is het leuk, maar gewoner. Een paar maanden geleden had ik mijn officiele bestelling van een "vreemde". Dat geeft een kick. Ik was helemaal gestresst die dag, alles moest perfect zijn. Gelukkig is de stress nu (een aantal bestellingen later) al wat meer weg.
Maar goed, that's me. Leuk om nu op dit forum mensen te ontmoeten die ook voor zichzelf begonnen zijn. In mijn omgeving ken ik niemand met een webwinkel en het is juist leuk om met iemand over je eigen bedrijfje te praten die hetzelfde meemaakt. Dus ik kijk uit naar leuke contacten.
Webshops te koop
Te Koop: Sieraden webshop met influencer bereik te koop
Minimalistische sieraden in waterproof, hypoallergene 18K vergulde stainless steel. Ruim zesduizend volgers, mailinglijst en actief influencer netwerk.
Statistieken
1 bericht