Voorstellen Orventive LED

1
Hallo allemaal,

Onder de naam Orventive zijn wij (mijn zwager en ik) in 2011 gestart met het aanbieden van hoogwaardige led verlichting en verlichtingsoplossingen. Wij zijn allebei begin 30 en hebben een passie voor kwaliteit. We proberen het onderste uit de kan te halen tot dat we zelf vertrouwd zijn met het resultaat.

Mijn zwager liep al een tijdje rond met het idee dat de conventionele verlichting vervangen zou worden door LED Verlichting. Hier is hij wat in gaan verdiepen en heeft mij uiteindelijk meegenomen in dit avontuur. Na zelf ook wat onderzoek te gaan doen in LED Verlichting zijn wij erachter gekomen dat hier wellicht een markt voor is.

Na veel uitzoekwerk over verschillende leveranciers hebben we inmiddels een webshop draaien op http://www.orventive.nl. Deze is gebouwd door Zietuwel en wij zijn uitermate tevreden over de kwaliteit. Onze webshop is net overgeplaatst naar een nieuwe server van Zietuwel waardoor het plezierig is om er rond te snuffelen. De webshop is gebouwd in Magento. Het was even uitzoeken hoe dat in zijn werk ging maar inmiddels kunnen we er het meeste mee doen.

Orventive is gevestigd in Almere en heeft als doel om de zakelijke en de particuliere markt te voorzien van de beste kwaliteit led verlichting. Wij geloven dat er een aantrekkelijk alternatief is voor bestaande verlichting die economisch zeer aantrekkelijk is.

Met vriendelijke groet,
Orventive.nl

Alwin Bos en Casper te Winkel
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!