Ik hoor graag jullie mening over het invullen van een telefoonnummer tijdens het bestellen. Moet het telefoonnummer veld wel of niet verplicht zijn?
In mijn webwinkel is het telefoonnummer veld verplicht, maar ik overweeg om dat te wijzigen. Ik merk dat er nu klanten zijn die bijvoorbeeld "0000000000" invullen.
Re: Telefoonnummer invullen verplichten?
2Alles wat niet noodzakelijk is om de bestelling af te ronden zou ik weglaten. Dus telefoonnummer kan weg. Als er vragen zijn kan dat ook wel via de mail.
3Ik merk dat klanten erg blij worden wanneer ik hun bel om te vragen waarom ze geen huis nummer hebben ingevuld.
Ik merk ook dat een groot aantal klanten een soort van spam email adres gebruiken voor hun bestellingen
Ik merk ook dat een groot aantal klanten een soort van spam email adres gebruiken voor hun bestellingen
4Dat kan je voorkomen door aparte velden te maken voor de straatnaam en het huisnummer.vampirelord schreef:Ik merk dat klanten erg blij worden wanneer ik hun bel om te vragen waarom ze geen huis nummer hebben ingevuld.
Goedkope Luchtkussenenveloppen, Dymo labels en A4 etiketten
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Ook al zijn er mensen die het liever niet invullen zou ik het persoonlijk nooit weghalen. Het is erg waardevol om mensen te kunnen bellen. Bijvoorbeeld voor adresfouten zoals eerder vermeld, maar ook bij een fout mailadres of problemen op het laatste moment voor verzending. Bijvoorbeeld een voorraadverschil waardoor een product niet leverbaar is. Dan is het erg makkelijk om even te bellen naar je klant. Klanten stellen het inderdaad ook wel op prijs.