Wij zijn op zoek naar webwinkel software voor onze groothandel.
Dus als de klanten zich registreren zullen de prijzen worden getoond.
Wij hebben al wat gezocht naar OS Commerce en mijn webwinkel 5.
Alleen bij mijn webwinkel kan dit dus niet.
Het verstand van PhP enz., voor OS Commerce hebben wij ook niet zo in huis.
Het gaat ons echt om een verplichte registratie in een webwinkel dus.
Onze vraag is of iemand ons software kan adviseren.
B.V.D.
gr,
Nico
2
Bij Zen Cart is dit een standaard optie dat klanten eerst moeten registreren en goedgekeurd moeten worden voordat ze kunnen kopen.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
3
O.K.
Maar is Zencart ook niet een open source programma waar je veel technische kennis voor nodig heb???.
Zijn er ook betaalde software speciaal voor groothandels???
Het gaat ons echt om de artikelen wel te zijn maar de prijzen niet.
Bij inloggen zullen de prijzen beschikbaar worden.
b.v.d.
gr,
Maar is Zencart ook niet een open source programma waar je veel technische kennis voor nodig heb???.
Zijn er ook betaalde software speciaal voor groothandels???
Het gaat ons echt om de artikelen wel te zijn maar de prijzen niet.
Bij inloggen zullen de prijzen beschikbaar worden.
b.v.d.
gr,
4
Hallo Nico,
wij maken voor onze groothandel gebruik van CubeCart. Hierbij is het mogelijk om met een kleine aanpassing te prijzen te verbergen en alleen na inloggen zichtbaar te maken.
Je kunt bijvoorbeeld voor kiezen om direct na aanmelding zichtbaar te maken, of handmatig in te stellen.
Voor een voorbeeld kun je onze website eens bekijken: www.euroitem.com
wij maken voor onze groothandel gebruik van CubeCart. Hierbij is het mogelijk om met een kleine aanpassing te prijzen te verbergen en alleen na inloggen zichtbaar te maken.
Je kunt bijvoorbeeld voor kiezen om direct na aanmelding zichtbaar te maken, of handmatig in te stellen.
Voor een voorbeeld kun je onze website eens bekijken: www.euroitem.com
~ Yvo
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5
Ondertussen is er ook voor Magento een extensie die volgens mij doet wat hier wordt gevraagd wordt.
Deze vind je hier: http://www.mforum.nl/magento-connect-ni ... s_b2b.html
Deze vind je hier: http://www.mforum.nl/magento-connect-ni ... s_b2b.html
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]
[url]http://www.360-spin.nl[/url]
6
Inderdaad... een zeer welkome aanvulling op Magento.
I came, I saw.... I got Zenned.
7
Heb mij net aangemeld voor dit forum, en zal dan maar meteen mijn eerste steentje bijdragen aan dit forum.
Ben zelf momenteel bezig met het invullen van onze webwinkel en heb heel veel gezocht en demoversies geprobeerd. Weet niet of je webwinkelsoftware wil kopen of huren. Wij hebben uiteindelijk besloten om een webwinkel te huren bij biedmeer.nl. Gaf ons de meeste mogelijkheden en is simpel in gebruik. Mij lukt het wel, maar ook mijn vrouw en medewerkers moeten er mee om kunnen gaan.
Ook kan je kiezen voor verplichte inlog of niet. Mede omdat wij in de toekomst er misschien een webwinkel naast willen zetten voor groothandel, en wij niet allerlei verschillende webwinkelsoftware willen gebruiken hebben wij gekozen voor deze.
Ben zelf momenteel bezig met het invullen van onze webwinkel en heb heel veel gezocht en demoversies geprobeerd. Weet niet of je webwinkelsoftware wil kopen of huren. Wij hebben uiteindelijk besloten om een webwinkel te huren bij biedmeer.nl. Gaf ons de meeste mogelijkheden en is simpel in gebruik. Mij lukt het wel, maar ook mijn vrouw en medewerkers moeten er mee om kunnen gaan.
Ook kan je kiezen voor verplichte inlog of niet. Mede omdat wij in de toekomst er misschien een webwinkel naast willen zetten voor groothandel, en wij niet allerlei verschillende webwinkelsoftware willen gebruiken hebben wij gekozen voor deze.
For a fabulous life...
8
Beste Nico,
Voor een professionele B2B winkel zou ik je te allen tijde mijnWinkel.nl aanbevelen. Dat heeft een aantal redenen:
1. door de geavanceerde techniek waarmee mijnWinkel is gebouwd, kun je de engine als de Ferrari onder de webshops beschouwen. Dat resulteert in een constant hoge uptime van 99,9 %, maar ook in behoud van snelheid als de winkel grote aantallen producten zou bevatten (500.000 producten is geen probleem)
2. bij het professional ordersysteem van mijnWinkel krijg je 1 B2C winkel en 1B2B winkel, waarbij je klanten kunnen inloggen op eigen lijsten met eigen prijzen. Ze hebben een klant die 350 klanten heeft met allemaal verschillende prijzen en assortiment. Die kan met de standaard mogelijkheden van mijnWinkel.nl geholpen worden.
3. qua layout ben je zo vrij als je zelf kunt bedenken. Je kunt gebruik maken van standaard layouts die mijnWinkel aanbiedt, maar je kunt ook iemand opdracht geven de layout voor je te ontwikkelen in de skins en templates van mijnWinkel.nl
4. Als laatste : mijnWinkel.nl beschikt over een groot aantal koppelingen met externe software, denk daarbij aan boekhoudsoftware, statistieken, affiliate partners, fullfillment, maar ook veel partners die goed bekend zijn met de software en u snel van dienst kunnen zijn.
U kunt het systeem op uw gemak uit proberen met een drie maanden proefabonnement. Dat verplicht tot niets, maar geeft u de tijd te bekijken of het systeem daadwerkelijk doet wat u ervan verwacht. Als u een eerste testshop heeft opgezet kunt u bij de helpdesk vragen het B2B systeem te activeren, zodat u ook daarmee kunt testen.
Mocht u nog vragen hebben, laat het me dan gerust weten
Voor een professionele B2B winkel zou ik je te allen tijde mijnWinkel.nl aanbevelen. Dat heeft een aantal redenen:
1. door de geavanceerde techniek waarmee mijnWinkel is gebouwd, kun je de engine als de Ferrari onder de webshops beschouwen. Dat resulteert in een constant hoge uptime van 99,9 %, maar ook in behoud van snelheid als de winkel grote aantallen producten zou bevatten (500.000 producten is geen probleem)
2. bij het professional ordersysteem van mijnWinkel krijg je 1 B2C winkel en 1B2B winkel, waarbij je klanten kunnen inloggen op eigen lijsten met eigen prijzen. Ze hebben een klant die 350 klanten heeft met allemaal verschillende prijzen en assortiment. Die kan met de standaard mogelijkheden van mijnWinkel.nl geholpen worden.
3. qua layout ben je zo vrij als je zelf kunt bedenken. Je kunt gebruik maken van standaard layouts die mijnWinkel aanbiedt, maar je kunt ook iemand opdracht geven de layout voor je te ontwikkelen in de skins en templates van mijnWinkel.nl
4. Als laatste : mijnWinkel.nl beschikt over een groot aantal koppelingen met externe software, denk daarbij aan boekhoudsoftware, statistieken, affiliate partners, fullfillment, maar ook veel partners die goed bekend zijn met de software en u snel van dienst kunnen zijn.
U kunt het systeem op uw gemak uit proberen met een drie maanden proefabonnement. Dat verplicht tot niets, maar geeft u de tijd te bekijken of het systeem daadwerkelijk doet wat u ervan verwacht. Als u een eerste testshop heeft opgezet kunt u bij de helpdesk vragen het B2B systeem te activeren, zodat u ook daarmee kunt testen.
Mocht u nog vragen hebben, laat het me dan gerust weten
Re: Webwinkel voor groothandel
9Nico wat jij wil kan terdege wel in Mijn Webwinkel 5 Pro+ en werkt super.nico schreef:Wij zijn op zoek naar webwinkel software voor onze groothandel.
Dus als de klanten zich registreren zullen de prijzen worden getoond.
Wij hebben al wat gezocht naar OS Commerce en mijn webwinkel 5.
Alleen bij mijn webwinkel kan dit dus niet.
Het verstand van PhP enz., voor OS Commerce hebben wij ook niet zo in huis.
Het gaat ons echt om een verplichte registratie in een webwinkel dus.
Onze vraag is of iemand ons software kan adviseren.
B.V.D.
gr,
Nico
Ben je voor zeg maar € 300,= klaar en de shop heb je volledig in eigen beheer.