Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce

Zonnig

Groothandelaren in dierbenodigdheden en diervoeding gezocht

17 mei 2012

Dag allemaal,

Ik probeer groothandelaren te vinden in dierbenodigdheden en in diervoeding, die wel aan webwinkels willen leveren. Groothandelaren zijn moeilijk te vinden en al helemaal groothandelaren die aan webwinkels willen leveren. Uiteraard één die inkoopprijzen en geen consumentenprijzen hanteert.
( Ik wil nog wel aangeven dat ik de handelaren telefonisch benader, indien ik ze wel heb gevonden. )

HorseTopShop

Re: Groothandelaren in dierbenodigdheden en diervoeding gezo

18 mei 2012

De enige die ik ken zit hier in Rotterdam in de Spaanse Polder. Van der Meer.
Ik heb alleen geen idee of ze alleen aan webwinkels leveren.

Anoniempje23123123

22 mei 2012

Ja van der Meer levert probleemloos aan webwinkels ;)

Dierckx1982
Contacteer:

11 juni 2012

In Waalwijk zit Van Riel Distripet, ik weet alleen niet of zij ook aan webwinkels leveren!!
Advertentie

Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

Zonnig

01 juli 2012

Dag allemaal,

Leuk dat jullie hebben gereageerd. Inmiddels heb ik al veel leveranciers in binnen- en buitenland gevonden. Van der Meer levert tegen consumentenprijzen, dus zij zijn van de baan.

Nog een fijn weekend gewenst !

snugger

13 september 2012

Wanyama doet dit als het goed. In ieder geval had een vriend van mij meerdere keren grote inkopen via hun gedaan.

newbie252

16 juli 2013

Ik geef dit onderwerp een schopje.

Ik zoek ook graag groothandel in voornamelijk diervoeding knaagdieren. Aangezien ik me vooral daar op richt. Ook liefst inkoopprijs hantering.

Ik weet dat dropshipping in dierenartikelen niet tot nauwelijks gedaan gaat worden. In ieder geval niet rendabel. Maar ik wil best zelf wat voorraad inslaan en versturen.

henze
Contacteer:

24 juli 2013

Wat zoek je precies en waar zit je gevestigd?
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl
Advertentie

Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht