Webshoppartners gevraagd in de kleding/accessoire branche

1
Ik zal me eerst even voorstellen.
Wij zijn een bedrijfje begonnen in de verkoop van paraplu's.
Het gaat heel goed, met dank aan het weer :)

Nu ben ik op zoek naar webshops die eventueel met ons samen willen werken door aanbiedingen via de bevestigingsmail en/of de leveringsmail te versturen.
Concreet gaat het zo in zijn werk: een klant besteld bij ons en krijgt een bevestigingsmail met daarin een overzicht van zijn bestelde producten, afleveradres, etc.
Nu zou het leuk zijn dat onder aan deze mail onze webshoppartner(s) zijn naam met logo, hyperlink en kortingsbon komt te staan.
De voordelen zijn dat deze mails bijna altijd door de klant geopend worden en dus de kans groot is dat zij de naam van onze webshoppartners ziet en hopelijk aanklikt.
Ik denk wel dat onze partners in dezelfde "branche" moet zitten, namelijk kleding/accessoires.
Ons product is ook aan het weer gekoppeld. Wij krijgen meer orders als het regent (zoals vandaag) dan als er een hittegolf is, maar dat snappen jullie wel ;-)
Om een indicatie te geven, wij hebben vanaf het begin van het jaar bijna 200 paraplu's verzonden.
Dus als je in deze branche zit en je heb zin om mee te doen, aarzel niet om mij een privé-bericht te sturen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.