Dames kleding groothandel gezocht

1
Hoi ik wil binnenkort een webshop beginnen, en wil graag dames kleding gaan verkopen...

Nu ben ik opzoek naar kleding zoals deze:

Afbeelding


Ik heb al in Duitsland & Nederland gezocht maar ik kan het niet vinden.
Ik heb ook het nummer wat onderaan de foto staat ingevuld maar ook zonder succes.
Ik hoop dat een van u mij kan helpen.
MVG

Re: Dames kleding groothandel gezocht

4
Ik heb misschien wel iets wat interessant voor je kan zijn.

Ik zal deze maand starten met wat nieuwe kleding in Nederland, die je op onderstaande link kunt bekijken. Deels zal van onze eigen lijn zijn en andere van andere merken. Verder kan ik ook de kleding leveren zoals op de foto die je toegevoegd hebt.

Het betreft elegante kleding, met name blousjes, jurkjes en accessoires maar voor een betaalbare prijs. Dit zijn slechts foto's voor de sample, de professionele zullen één dezer weken geproduceerd worden. Je hebt in ieder geval een idee over wat voor soort kleding het gaat. Nogmaals, als je dit niets vind kan ik ook aan de jurkjes komen waar je naar op zoek bent (met sieraden op de jurkjes vastgenaaid).

Aan wat voor in- en verkoopprijzen zat je te denken met wat voor afzet? PM me maar als je eventueel interesse hebt!

Ik weet niet waar je woont? Ik zou altijd langs kunnen komen om je de sample te laten zien.

Groeten,

Gregory

https://www.icloud.com/photostream/#A2532ODWJ6NZyV
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Dames kleding groothandel gezocht

6
Heel erg bedankt voor uw antwoorden! Echter wist ik niet van de nieuwe zoek optie af bij google mijn vriendinnen ook niet! ik heb hier heel vaak gebruik van gemaakt en uiteindelijk ook de leverancier gevonden die deze jurkjes en andere kledij levert! Nogmaals mijn hartelijke dank.