Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
kiaan
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 december 2011

mijnWebwinkel.nl

27 juni 2012

Hoe zijn de ervaringen met Mijn Webwinkel.nl.
Ik wil overstappen op een betaalde webwinkel, zou dit een goede keus zijn !!!
 
danielos
Berichten: 147
Lid geworden op: 23 februari 2010
Contacteer:

Re: mijnWebwinkel.nl

27 juni 2012

Het blijft standaard, wil je echt groeien en onderscheiden van andere webwinkels dan zou ik dit hele systeem niet aanraden. Het is leuk om mee te beginnen, maar naar mijn mening zul je er nooit echt ver mee komen. Je kan beter voor een open source systeem kijken zoals Opencart of Magento, waar je bijvoorbeeld €40,- per maand aan hosting betaald dan de €20,- per maand die mijnwebwinkel vraagt.
 
kiaan
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 december 2011

Re: mijnWebwinkel.nl

28 juni 2012

Ik gebruik nu opencart maar die is voor wat ik wil niet compleet en moeten zelf wat veranderen en dat wil niet altijd lekker lopen in de Shop.
 
tessed
Berichten: 84
Lid geworden op: 10 maart 2012
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: mijnWebwinkel.nl

03 augustus 2012

Misschien kunnen wij helpen met moduleontwikkeling!
Webshops, websites en grafische vormgeving. Portfolio op http://www.desse.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: mijnWebwinkel.nl

03 augustus 2012

Of stap je over naar bijvoorbeeld Zen Cart... :) Van eigen software naar 'huur' is in mijn ogen namelijk altijd een stap terug. Je bent dan namelijk helemaal afhankelijk van de software partij.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
popjebeertje
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 oktober 2012

Re: mijnWebwinkel.nl

17 december 2012

Ik zit sinds 3 maanden bij Mijnwebwinkel.nl met mijn winkel. Om de winkel op te zetten is echt gemakkelijk, maar ik loop tegen steeds meer problemen op als het gaat om aanmeldingen bij belangrijke sites, waar je productfeeds moet aanleveren etc. Mijn contract loopt een jaar en ik weet nu al dat ik over ga stappen naar Magento. Ik moet mijn winkel dan wel laten maken en dat kost behoorlijk veel geld, maar ik ga er wel verder mee komen dan met Mijnwebwinkel.nl.
 
dampertje
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 december 2012

Re: mijnWebwinkel.nl

19 december 2012

Ik heb hier een topic over
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?f=22&t=7255

Ik zit nu nog bij mijnwebwinkel.nl
Ben ook pas net begonnen, maar nu nog geen 3maanden later loop ik vast op een aantal dingen.
Het is een leuke provider. En met storing grijpen ze zeker snel in (pas een ddos aanval binnen 6min weer online)

Maar mijn ervaring is wel dat ze heel veel beperkingen hebben.
Ook is er een forum voor betaalde leden, hierop vald heel erg op dat alle vragen afgedaan worden met niet mogelijk, of ooit in de toekomst maar de komende update's nog niet.

Wanneer je een hobby webshop wilmstarten heb je genoeg aan miinwebwinkel.
Maar als je er rekening mee wil houden dat het goed kan gaan lopen, of je wil iets meer dan alleen een product online zetten om binnen nederland te verkopen.
Dan loop je snel tegen een muur van beperkingen aan.