Eventjes voorstellen, PSS Stevens-Winkelmaterialen.

1
Hallo,

Mijn naam is Nicky Stevens en heb een eigen onderneming in winkelbenodigdheden.
Hetgene wat wij verkopen zijn winkelbenodigdheden die in zowat iedere winkel toepasbaar zijn.
Uiteenlopende artikelen van textieltangen tot draagtassen.

Het begin.

Het is begonnen vanaf mijn vader.
Hij heeft + - 20 jaar geleden de onderneming oprichte Stebo B.V.
Na vele jaren is hij uiteindelijk wegens prive omstandigdheden hiermee gestopt.
Dus als hij wat vertelde van toen zat ik altijd aandachtend te luisteren als hij weer wat over 'vroeger' vertelde.
Ik had altijd interesse gehad in zijn carriere in het verkopen van winkelbenodigdheden.
Hoe hij het vertelde vondt ik allemaal erg interessant en leek mij het geweldig om ook een eigen onderneming te beginnen, verder niet nadenkend als 10/11 jarige jongen.
Toen in mijn levensloop weer die interesse gewekt werdt ben ik de firma 'Patent Shop Supplies Stevens Winkelmaterialen' begonnen.
Ik heb een 'eerste etage' aangewezen gekregen van mijn vader van circa 65m2.
Vanaf hier 'leid' ik stevens winkelmaterialen.
Ik had een sterk uiteenlopende partij winkelbenodigdheden kunnen overnemen, en hier mee bezig geweest dit te verkopen.
Uiteindelijk ben ik opzoek gegaan naar importeurs voor mijn producten, en er uiteindelijk na veel moeite een paar weten te bemachtigen.

Neemt u graag een kijkje op onze website:

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/stev ... aterialen/

Re: Eventjes voorstellen, PSS Stevens-Winkelmaterialen.

3
Feedback op de site kan op zich in een ander topic. Maar registreer inderdaad even een .nl domeinnaam zodat je ook je site aan iemand kan doorgeven zonder een link te hoeven knippen en plakken.

Ik heb de link die je geplaatst hebt in "webwinkel gerelateerde links" even weggehaald, want dat topic is niet bedoelt voor een link naar je eigen webwinkel.