Reden voor verwijderen hou ik voor me zelf.
Maar ik zie nergens staan, verwijderen.
Hoe doe je dit, of hoe kan je dit doen?
Groeten, Nicky
Re: Hoe verwijder je, je acount?
2Een account kan alleen door beheerders worden verwijderd dus dit is inderdaad niet mogelijk als gebruiker. Ik had je email ook gelezen en heb inmiddels je account is verwijderd. Eventuele berichten zijn behouden.
Nu op mijn weblogs:
3Graag zeg ik ook mijn account op. Zou iemand dit voor mij kunnen regelen? Kan nergens vinden hoe dit moet..
Antiek, Servies, Collecters-items en vintage accesoires --> http://www.justyourcupoftea.nl
4Op zich kunnen wij dat voor je doen, maar het enige verschil dat dat maakt is dat je zelf niet meer kan inloggen. Al je bijdragen aan dit forum zullen behouden blijven en kunnen ook niet verwijderd worden. Wat je dus ook zou kunnen doen is simpelweg niet meer inloggen, dat komt op zich op hetzelfde neer.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Ja, ik vraag me idd af waarom mensen perse hun account verwijdert willen hebben
6Ik denk, toch denkende dat de bijbehorende berichten ook verwijderd worden.
Google maar eens, justyourcupoftea staat zelfs boven haar eigen website met het webwinkelforum
(via google.com).
Google maar eens, justyourcupoftea staat zelfs boven haar eigen website met het webwinkelforum

7Hier komt het WWF er net onder te staat. Maar het staan niet erg mooi. Jouw webwinkelpagina en direct daaronder het bericht dat de startende ondernemer op zoek is naar advies.
Op zich geen schande maar mooi is anders...
Blijkbaar heeft de eigenaar ook gebruik gemaakt van de website promoot.org Wat een troep is dat. Het eerste wat je in google ziet is: "GRATIS je website/webshop promoten"
Ook niet echt een mooi visitekaartje, als je het mij vraagt.
Geeft wel aan dat je toch een beetje moet oppassen waar je jouw linkjes neer kwakt. Het gaat echt niet altijd om kwantiteit.
Op zich geen schande maar mooi is anders...
Blijkbaar heeft de eigenaar ook gebruik gemaakt van de website promoot.org Wat een troep is dat. Het eerste wat je in google ziet is: "GRATIS je website/webshop promoten"
Ook niet echt een mooi visitekaartje, als je het mij vraagt.
Geeft wel aan dat je toch een beetje moet oppassen waar je jouw linkjes neer kwakt. Het gaat echt niet altijd om kwantiteit.
8Dan krijgen ze ook geen mailtjes meer als mensen ze een pb sturen, staat hun emailadres niet meer in de database et cetera. Kan me voorstellen dat je dat wilt als je je webwinkel verkocht hebt via dit forum bijvoorbeeld.vampirelord schreef:Ja, ik vraag me idd af waarom mensen perse hun account verwijdert willen hebben
Berichten is een ander verhaal. Die verwijderen we niet (graag).
Nu op mijn weblogs:
9Hier kan ik dus echt pissig om worden, he?
Allereerst staat alles omtrent het feedbacktopic zeer duidelijk uitgelegd (feedback open en eerlijk?)
Dan vragen mensen om feedback, wij scannen vervolgens de webwinkel en geven opbouwende kritiek en vervolgens lees je niets meer!
Er wordt geen feedback gegeven aan anderen (oké, ik kan me voorstellen dat je je in het begin nog niet capabel genoeg voelt), maar ook geen bedankje, geen veranderingen in de webwinkel nav de gegeven verbeterpunten etc..
En dat hele google gebeuren; klopt, het forum kán (een korte periode als het goed is) onder jouw link komen te staan, maar men mag toch best weten dat je graag je winkel wilt verbeteren en optimaliseren?
Sorry, maar het motiveert mij steeds minder om feedback te geven wanneer er toch niets mee gedaan wordt en helemaal wanneer er dan verzoeken komen om je account te verwijderen.
Zo, dat is eruit
Allereerst staat alles omtrent het feedbacktopic zeer duidelijk uitgelegd (feedback open en eerlijk?)
Dan vragen mensen om feedback, wij scannen vervolgens de webwinkel en geven opbouwende kritiek en vervolgens lees je niets meer!
Er wordt geen feedback gegeven aan anderen (oké, ik kan me voorstellen dat je je in het begin nog niet capabel genoeg voelt), maar ook geen bedankje, geen veranderingen in de webwinkel nav de gegeven verbeterpunten etc..
En dat hele google gebeuren; klopt, het forum kán (een korte periode als het goed is) onder jouw link komen te staan, maar men mag toch best weten dat je graag je winkel wilt verbeteren en optimaliseren?
Sorry, maar het motiveert mij steeds minder om feedback te geven wanneer er toch niets mee gedaan wordt en helemaal wanneer er dan verzoeken komen om je account te verwijderen.
Zo, dat is eruit

10Daarom verwijderen we ook nooit zomaar bestaande topics, omdat leden veel moeite doen om de topic starter van kritiek te voorzien.