Reacties via Youtube

1
[red.]Dit is een reactie op een filmpje van Eelco de Boer. Even losgekoppeld omdat anders mogelijk dat topic offtopic gaat. Reacties over de manier van reageren, kunnen dus hier.[/red]
Ga je voor elk antwoord een video maken? Graag deze vraag ook beantwoorden met een video aub

Re: aantal artikelen webshop beginnen

3
Wat een gezeur :?

Ik vind het juist tof zo'n video antwoord :wink: Het is toch special gemaakt om de vraag te beantwoorden? Alleen nu zien veel meer mensen het antwoord op een vraag die bij meer mensen speelt.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Reacties via Youtube

6
Het is misschien wel nieuw en grappig, maar het fijne van een forum is dat je meteen het antwoord kunt lezen en niet eerst ff moet klikken op een link en dan 4 min een filmpje krijgen waarin het antwoord zit.

Als iemand een mega lang antwoord geef kun je door de tekst scannen en dat gaat bij een antwoord filmpje niet.

Het gros van de vragen kun je ook beantwoorden met een google linkje, maar daar is een forum niet voor lijkt mij.

Re: aantal artikelen webshop beginnen

9
Het Varaantje schreef:Wat een gezeur :?

Ik vind het juist tof zo'n video antwoord :wink: Het is toch special gemaakt om de vraag te beantwoorden? Alleen nu zien veel meer mensen het antwoord op een vraag die bij meer mensen speelt.
Je kunt zeggen dat het gezeur is maar wat voegen die filmpjes toe? Wat is de meerwaarde ten opzichte van een gewone getypte post? Nee dat maakt het er niet fijner op...
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Reacties via Youtube

10
Ik ben inderdaad niet geneigd om gelijk een filmpje aan te klikken. Wel kun je veel meer overbrengen in de zin van zender-ontvanger.

Daarnaast is het ook voor hem een manier om zijn toko te profileren, net als ons heeft hij een belangrijk doel met zijn toko:
geld verdienen!
Maar voor de useability van het forum komt alles via 'filmje' niet ten goede ;)
Eelco, ik volg je al langer maar een gezonde mix zal voor jou profilering handiger zijn denk ik zo :)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Reacties via Youtube

11
Speciaal voor Youtube gebruikers nu een insluitknopje toegevoegd. Misschien verbetert dit deels de gebruikerservaringen.
PaulG schreef:
Het gros van de vragen kun je ook beantwoorden met een google linkje, maar daar is een forum niet voor lijkt mij.
Helemaal mee eens.
Feedback van gebruikers wordt zeker gewaardeerd dus keep it coming. Tot nu toe lijken er meer tegenstanders dan voorstanders, dus in ieder geval de vraag aan mensen die het willen gebruiken, om er voorzichtig mee om te gaan.
Nu op mijn weblogs:

Re: Reacties via Youtube

12
Ik vind het ook makkelijker en fijner om gewoon reacties te lezen i.p.v. te moeten kijken en luisteren. Vaak heb ik ook niet eens de mogelijkheid om het geluid aan te zetten. Mijn voorkeur gaat dus ook uit naar geschreven reacties.

Gr.
Casper
De Partywinkel: ieder feest begint hier. PartyWinkel.nl steunt KIKA. http://www.partywinkel.nl

Re: Reacties via Youtube

14
Ik vind het zelf fijner om een tekst snel te kunnen scannen. Met een filmpje blijft het toch altijd de vraag of het goed geknipt is dat het mijn aandacht houdt.
Houd uw webwinkel administratie up-to-date met een boekhoudpakket

Re: Reacties via Youtube

15
ik vind het eigenlijk ook niet de bedoeling van een forum dat antwoorden via een filmpje worden gegeven. Dat voelt voor mij precies hetzelfde als een link geven naar een website en zeggen: lees deze site maar daar vind je het antwoord.
Volgens mij is de bedoeling van een forum om met elkaar in gesprek te gaan zonder dat daar filmpjes of enorme lappen tekst aan te pas komen. Ik irriteerde me eerlijk gezegd enorm toen ik steeds weer in topics als antwoord zag: "kijk eens naar dit filmpje" :roll: