SiteSafe

1
Afbeelding

Het SiteSafe Keurmerk is het enige keurmerk dat zich richt op de beveiliging van webwinkels en websites. Veiligheid van de webwinkel is belangrijk, iets wat andere keurmerken en brancheverenigingen beamen maar zelf nog niets mee doen.

Iedere maand een controle en prijzen vanaf €10,- staan voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ondanks dat het een nieuw keurmerk is, is SiteSafe wel al sinds 2010 een speler op het gebied van website beveiliging.

Het keurmerk is dan ook ontstaan uit vraag vanuit klanten, en niet met het idee om hier "slapend rijk" mee te worden.
Eindelijk een keurmerk dat zich richt op beveiliging: SiteSafe Keurmerk

Re: Webwinkel Gerelateerde Links

3
Maurice schreef:Chris, ik zou het positioneren zoals een mcaffee beveiliging merk en niet als webwinkel keurmerk.

Groot verschil tussen de 2 namelijk.
Klopt, maar tussen de McAffee beveiliging en vergelijkbare, zit er ook weer een groot verschil met wat wij doen. Wij doen handmatige controles en zij plaatsen iets op de webshop. Ook de prijzen zijn een erg groot verschil, bij hun moet je rekenen op een prijs vanaf 300 euro afhankelijk van het aantal pageviews.

Door het juist als keurmerk te bestempelen, komt het "handmatige" er goed in naar voren. Alles gebeurt handmatig, met uitzondering van het controleren of het keurmerk geldig is op het moment dat het logo wordt aangeroepen en het versturen van de facturen :-)
Eindelijk een keurmerk dat zich richt op beveiliging: SiteSafe Keurmerk

Re: SiteSafe

4
McAfee controleert dagelijks op een hele waslijst aan bekende lekken/fouten/gevaren etc.

Jullie doen dat 1x per maand en dan ook nog handmatig. Is dat vaak genoeg? Als ik vandaag gecontroleerd wordt, morgen mij site aanpas waardoor er mogelijk een lek ontstaat dan zouden jullie 29 dagen lang zeggen dat mijn site veilig is, terwijl dat niet zo is.

Welke garanties geven jullie?
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!