Faxnummer

1
Dag allemaal,

Wellicht ligt het aan mij, maar ik vind het moeilijk om er achter te komen, waar ik een faxnummer af kan sluiten en wat het mij gaat kosten.Het is soms best wel vaag. Het verbaasd me ook niks, want ik denk dat het faxen niet meer zo populair is.
Ikzelf heb Telfort, dus ik zal vanmiddag naar Telfort gaan om te vragen wat een faxnummer bij hun kost en wat de tarieven zijn.

Eigenlijk neem ik alleen maar een fax voor leveranciers ( terwijl ik niet eens weet of dit noodzakelijk is ). Verder kan mij zo'n ding gestolen worden.

Faxservice.nl heb ik ook ontdekt, alleen ik ben bang voor allerlei addertes onder het gras. Bovendien vind ik het fijn als ik de regie in handen heb en zal ik maar weinig faxen gaan versturen. Hoe hebben jullie dat geregeld met de fax ? Hebben jullie suggesties ? Wat bevalt goed en minder goed ? Alvast bedankt.

Re: Faxnummer

3
Een paar jaar geleden was een fax nog onontbeerlijk. Op dit moment raakt het steeds meer in onbruik. Ook mijn buitenlandse leveranciers doen alles per mail eventueel met bijlage van scan of .pdf. Ik heb mijn faxnummer vorig jaar opgeheven, toen bleek dat het aantal faxen per jaar minder dan tien werd.

Re: Faxnummer

4
Nou ik denk dat ik ook maar heel weinig faxen ga versturen en ontvangen. Daarom weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik merk dat ik ook bijna geen aanbieders kan vinden. Wellicht zegt dit al genoeg.
Ik denk dat ik gewoon een klein maandelijks bedrag in mijn begroting zet. Het gaat immers nu toch om de begroting. Pas als ik ontdek dat de leverancier alleen zijn bestellingen per fax wil ontvangen, dan neem ik gewoon zo'n faxservice. Ik kan dan altijd nog een fax en faxnummer aanschaffen.
Eigenlijk is het achtelijk om dit alleen maar voor een leverancier te doen. Wellicht gaat zo'n leverancier ook wel met z'n tijd mee en heb ik het ook niet eens nodig. Vraag me touwens af hoe het met de overige webwinkels zit. Zullen die ook allemaal een faxapparaat hebben ?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.