Ik zou graag een webshop pakket gebruiken zoals shopfactory omdat dit makkelijk werkt, in te vullen is etc. Echter ik wil geen prijzen, geen winkelmandje etc. Wij hebben particulieren, wederverkopers die allen verschillende prijzen krijgen. Bij welk pakket gaat dit eenvoudig of wie heeft hier ervaring mee? Misschien kan het ook wel shopfactory, ik heb nu de demo maar kan niets iets vinden dat ik dat uit kan zetten.
Voor de duidelijkheid ik wil graag diverse producten plaatsen a la een webshop indeling maar de eindgebruiker moet dus via mail of telefoon contact opnemen.
U zou mij enorm helpen wijs te worden uit het wir-war aan aanbod.
Dank
2
Die optie zit in Zen Cart standaard ingebakken (showroom ipv shop) helaas is zen cart niet zo maar plug and play maar vergt iets tijd om te leren kennen.
(Of je moet al blij zijn met 1 van de gratis te verkrijgen templates)
(Of je moet al blij zijn met 1 van de gratis te verkrijgen templates)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
Re: Webshop software? Ik kom er niet uit :-(
3Met Mijn Webwinkel 5 Pro kun je de winkelwagen standaard uit schakelen.petersman schreef:Ik zou graag een webshop pakket gebruiken zoals shopfactory omdat dit makkelijk werkt, in te vullen is etc. Echter ik wil geen prijzen, geen winkelmandje etc. Wij hebben particulieren, wederverkopers die allen verschillende prijzen krijgen. Bij welk pakket gaat dit eenvoudig of wie heeft hier ervaring mee? Misschien kan het ook wel shopfactory, ik heb nu de demo maar kan niets iets vinden dat ik dat uit kan zetten.
Voor de duidelijkheid ik wil graag diverse producten plaatsen a la een webshop indeling maar de eindgebruiker moet dus via mail of telefoon contact opnemen.
Dank
http://www.logivert.com Ik werk er zelf mee en gaat super. Heb een webwinkel en een website gemaakt ( product informatie ) met de zelfde software.
4Hoi Liam,
Kijk eens naar spaarpotten.nl. Ik denk dat dit een beetje is wat je in gedachte had. De daar gebruikte software, heeft standaard de mogelijkheid om het winkel wagentje uit te schakelen, en een contact pagina onder het product te plaatsen. De gebruikte software is Interspire Shopping Cart.
Succes
Kijk eens naar spaarpotten.nl. Ik denk dat dit een beetje is wat je in gedachte had. De daar gebruikte software, heeft standaard de mogelijkheid om het winkel wagentje uit te schakelen, en een contact pagina onder het product te plaatsen. De gebruikte software is Interspire Shopping Cart.
Succes
petersman schreef:Ik zou graag een webshop pakket gebruiken zoals shopfactory omdat dit makkelijk werkt, in te vullen is etc. Echter ik wil geen prijzen, geen winkelmandje etc. Wij hebben particulieren, wederverkopers die allen verschillende prijzen krijgen. Bij welk pakket gaat dit eenvoudig of wie heeft hier ervaring mee? Misschien kan het ook wel shopfactory, ik heb nu de demo maar kan niets iets vinden dat ik dat uit kan zetten.
Dank
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Het was niet mijn vraag maar de vraag van petersman.Sandy1973 schreef:Hoi Liam,
Succespetersman schreef:Ik zou graag een webshop pakket gebruiken zoals shopfactory omdat dit makkelijk werkt, in te vullen is etc. Echter ik wil geen prijzen, geen winkelmandje etc. Wij hebben particulieren, wederverkopers die allen verschillende prijzen krijgen. Bij welk pakket gaat dit eenvoudig of wie heeft hier ervaring mee? Misschien kan het ook wel shopfactory, ik heb nu de demo maar kan niets iets vinden dat ik dat uit kan zetten.
Dank
En binnen mijn webwinkel 5 Pro+ kan dit uitschakelen en nog veel meer voor een lage eenmalige prijs.
6
Wellicht wat laat. Maar beter laat dan nooit en misschien heeft iemand er nog wat aan.
Ik weet dat in Magento je verschillende prijzen kan hanteren voor verschillende klanten.
Dit is op zich ook nog makkelijk te doen in de backend die redelijk snel te bgrijpen is. Het is echter vrij lastig om een product op je webpagina te toveren met amgento. De meest gestelde vraag over magento is geloof ik hoe krijg ik een product op mijn frontend website.
Nu is daar nog wel overheen te komen als het 10 of 20 producten zijn maar als je een paar honder producten hebt dan wordt het een erg lastig en tijdrovend geheel om alles uit de database in je shop te kunnen laten zien.
Ik weet dat in Magento je verschillende prijzen kan hanteren voor verschillende klanten.
Dit is op zich ook nog makkelijk te doen in de backend die redelijk snel te bgrijpen is. Het is echter vrij lastig om een product op je webpagina te toveren met amgento. De meest gestelde vraag over magento is geloof ik hoe krijg ik een product op mijn frontend website.
Nu is daar nog wel overheen te komen als het 10 of 20 producten zijn maar als je een paar honder producten hebt dan wordt het een erg lastig en tijdrovend geheel om alles uit de database in je shop te kunnen laten zien.