Beste lezers,
ik heb kortgeleden mijn eerste stapjes gezet op weg naar hopelijk ooit een goedlopende en winstgevende internetbusiness. Ik wilde klein beginnen, en heb een kleine partij iPhone hoesjes gekocht, die ik nu via sites zoals Marktplaats en Ebay etc aanbied. Echter, ondanks dat de advertenties goed bekeken worden, heb ik nog geen enkele reactie of koper ontvangen. Hebben jullie tips? Hieronder vind je de link naar de advertentie op Marktplaats, deze tekst staat precies zo ook op andere verkoop sites. Alle feedback of kritiek is welkom! Alvast enorm bedankt.
http://gsm-telecom.marktplaats.nl/mobie ... -verz.html
Re: advertentie op Marktplaats
206 nummer en hotmail adres wekken niet zo veel vertrouwen.
Het product is niet echt uniek. De halve wereld denkt nu te kunnen verdienen aan smartphones en tablets. Met alleen advertenties op MP ga je het verschil niet maken. Waarom open je geen eigen shop met een iets unieker of specifieker product?
Het product is niet echt uniek. De halve wereld denkt nu te kunnen verdienen aan smartphones en tablets. Met alleen advertenties op MP ga je het verschil niet maken. Waarom open je geen eigen shop met een iets unieker of specifieker product?
Re: advertentie op Marktplaats
3Ik heb ook een eigen webshop in iPhone hoesjes.
Heb het diverse keren geprobeerd via markplaats en markplaza maar geen succes.
Als je echt wat wil dan moet je toch echt bij google zijn.
Heb het diverse keren geprobeerd via markplaats en markplaza maar geen succes.
Als je echt wat wil dan moet je toch echt bij google zijn.