hallo allemaal!

1
goedemiddag,

ik ben nieuw op dit forum, en wilde me even voorstellen!

ik ben Wendy, 34 jaar oud, en woon in het westen van het land met dochter Daphne van 7, dochter Sophie van 3, man Mark en hondje DJ.

vanaf 1998 werk ik in de zorg, maar heb al jaren een grote droom: een eigen bedrijfje/winkeltje in hobbyartikelen. ik ben zelf fervent hobbyïst/knutselaar, en heb verschillende hobby's waar ik veel plezier aan beleef. het werken in de zorg begint me een beetje tegen te staan, en ben al een tijdje op zoek naar informatie over webwinkels en het starten van eventueel een eigen winkel. hierbij ben ik jullie forum tegengekomen, en hoop dat ik hier veel info kan vinden over het reilen en zeilen hiervan.

ik ben op zoek naar info over hoe ik mijn droom waar kan maken, wat de mogelijkheden zijn, en vooral: waar en hoe ik kan beginnen! er is zo ontzettend vel info te vinde op heb web, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. ik hoop dat ik hier de benodigde informatie kan vinden, en dat ik hier een leuke tijd mag en kan beleven!

fijne dag nog allemaal!

groetjes, wendy
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.