Zou u, wanneer u dergelijke producten zoekt, kopen bij meererotiek.nl?

Ja (Geen stemmen)
Nee
Totaal aantal stemmen: 5 (100%)
Totaal aantal stemmen: 5

MeerErotiek.nl

1
Onze onlangs gestarte webwinkel http://www.meererotiek.nl begint aardig te lopen.
Graag ontvangen we feedback hoe en wat u opvalt, beter moet, of juist erg goed is op onze webwinkel.

Is de indeling duidelijk?
Roept de eerste indruk meteen al vragen op?
Zijn er direct verbeterpunten te noemen?
Alle kritiek is welkom!

Alvast bedankt voor je tijd!
(Ideal is in aanvraag, mocht dat meteen opvallen)

Re: MeerErotiek.nl

2
Ik zal er heel snel even overheen kijken:

Afbeeldingen van categorieen zijn niet duidelijk. Waarschijnlijk van een groot formaat automatisch geresized?
Rare grijze tekst onder aan je website.
Komt niet erg betrouwbaar over, mis o.a.: keurmerk / verzendwijze / over ons pagina
Links van informatiepagina's vallen weg in de achtergrond.
Dropshipper #99999 die met deze artikelen een webshop begint.

Je algemene voorwaarden lopen kris kras door elkaar. Eerst spreek je bij artikel 4 over retourrecht. Dan komt dit opnieuw aan bod in artikel 8. Er is geen touw aan vast te knopen.
Algemene voorwaarden zijn niet conform de wet. O.a. mis ik de regel dat er slechts tot 50% vooruitbetaling mag worden geëist.

Succes.

Re: MeerErotiek.nl

3
Hallo,

Opzich een leuke site moeilijke branche, veel succes alvast.

Keurmerk erop straalt toch weer meer vertrouwen uit, vast telefoon nummer misschien ook een goed idee. Denk ook eens na over SSL, er wordt namelijk helemaal niks versleuteld.

Bij welke hosting zit je?
Waarschijnlijk bulk server, want je phpmyadmin laat zich ook vrij makkelijk vinden, hou hier even rekening mee.

Footer ook nog even centreren onder pagina, lijkt weer wat beter.
Betaalmogelijkheden heden zijn? alleen paypal?
Groet Rob,

Re: MeerErotiek.nl

4
Ook ik heb even snel gekeken:

Lettertype groter, volwassen hun ogen gaan vanaf hun 30ste achteruit.
Afbeeldingen scherper
De kleurstelling komt op mij somber over
Afbeeldingen groter voor productcategorien

Veel succes in ieder geval, gelukkig blijf je een website altijd verder verbeteren en zul je nooit stilzitten :wink: . Hopelijk kun je ook wat met mijn feedback.

Gr.
Casper
De Partywinkel: ieder feest begint hier. PartyWinkel.nl steunt KIKA. http://www.partywinkel.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: MeerErotiek.nl

5
Dank voor jullie reacties! Hier ga ik zeker verder mee aan de slag.

- SSL is zeker iets waar we mee bezig zijn; uitzoeken hoe dat werkt bij onze hoster!
- Dank voor de melding over phpmyadmin, we zitten inderdaad bij een bulk hoster. (antagonist)
- Lettertype wat groter zetten gaan we aan werken; het moet inderdaad leesbaar blijven voor de mensen met minder ogen ;)
- Categorieplaatjes, we zijn bezig met de style van de hoofdpagina.. nog niet helemaal over uit!
- Footer centraal uitlijnen, goede tip.. ga ik doen.
- Betaling in inmiddels geregeld met ideal, via de Rabobank omnikassa. Paypal (en creditcards), Ideal en overschrijving zijn nu onze betaalopties.

Onze shop is ook deels een leuke hobby; het hoger komen in de google resultaten, zeker in deze branche is een echte uitdaging. AdWords schiet ook niet echt op, want de "grote" jongens betalen uiteraard kapitalen voor de resultaten :)
En uiteraard willen we onze klanten naar tevredenheid helpen! Dat lukt al aardig inmiddels!

Nogmaals dank voor jullie feedback! We horen graag meer!