2 jaar sinds laatst feedback-veel veranderd

1
Goedemorgen allemaal,

Meer dan 2 jaar geleden hebben wij de eerste feedback voor sieradenmetkarakter.nl aangevraagd. Wij kregen toen goede tips en waren een tijdje bezig met alles aan te passen en eventueel verbeteren.

Eerste website heb ik met een simpele websitebouwer gemaakt. Ik was zelf ook niet helemaal tevreden en feedback van dit forum alleen maar versterkt mijn gevoel. Ik ging op zoek naar een professioneel software voor mijn webshop. Veel geprobeerd en uiteindelijk is de Magento geworden. Dat is echt lastig om zonder webmaster ervaring met Magento te werken. Maar het is gelukt. De site is chiquer en betrouwbare uitstraling gekregen, denk ik. Wat vinder jullie erover? Want als je met een website bezig bent, zie je niet meer goed wat nog veranderd moet worden.

Wij hebben ook behalve PayPal en bankoverschrijving een iDeal module toegevoegd. Dat verhoogt ook kans op een aankoop.

Klantenbeoordelingen ook op de site. Het is echter niet zo makkelijk om een klant te benaderen. Niet iedereen willen een beoordeling achter laten. Hebben jullie tips voor klanten benaderen?

Ik lees veel boeken over SEO, Bezoekers, verkoop. Volg tips, maar steeds mijn site komt niet op de eerste pagina's in Google. Wij krijgen rond 50-60bezoekers per dag en weinig bestellingen. Heeft iemand tips?

De collectie wordt ook elke keer aangepast. Sinds kort gaan wij ook op de beurzen staat. Misschien gaat het ook helpen.

Alvast bedankt voor jullie reacties,
Groeten Olga
www.sieradenmetkarakter.nl
It's all about passion

Re: 2 jaar sinds laatst feedback-veel veranderd

2
Toch jammer dat na 2 jaar nog steeds een cruciale fout op de website staat betreft de retourtermijn. Deze is namelijk 7 werkdagen. Dat scheelt twee dagen met 7 dagen zoals op de site wordt vermeldt wanneer er een weekend tussen zit.

Is het bij Kiyoh niet zo dat men eerst een account moet aanmaken? Ik zou in dat geval al vaak afhaken. Ik wil als klant best een beoordeling plaatsen, maar dan wel zonder account. Hoe benader je momenteel je klanten voor een beoordeling? Na 2 jaar zijn 2 beoordelingen wel erg weinig. Je kan er eventueel een korting aanplakken. Beoordeling = 5% korting op volgende aankoop.

Wat ik nog meer mis zijn je algemene voorwaarden. Ik kan ze niet vinden.
Zelfs bij het plaatsen van een bestelling zijn er geen algemene voorwaarden aanwezig, een erg grote fout. Hier zou ik per direct aandacht aan besteden.

Ik ken je template toevallig van een andere website. Dat geeft mij eigenlijk een niet zo chique gevoel. Maar misschien hebben andere daar een andere mening over.

Je teksten lopen kris kras door elkaar. Zo staat er bij retouren: ' Kleur en afbeeldingen kunnen afwijken van de echte kleuren van onze artikelen.'
Dat heeft volgens mij meer met een disclaimer te maken dan met ruilen en retouren.

Geen SSL verbinding.

Succes.

Re: 2 jaar sinds laatst feedback-veel veranderd

3
RicardoV schreef:
Toch jammer dat na 2 jaar nog steeds een cruciale fout op de website staat betreft de retourtermijn. Deze is namelijk 7 werkdagen. Dat scheelt twee dagen met 7 dagen zoals op de site wordt vermeldt wanneer er een weekend tussen zit.
Bedankt voor een snelle reactie. Sommige dingen ga ik gelijk aanpassen.

Wat betreft 7 dagen. Oops, Mijn fout. Ik bedoelde eigenlijk 7 werkdagen. Al aangepast!
Is het bij Kiyoh niet zo dat men eerst een account moet aanmaken?
Nee, daar hoef je geen account aan te maken.
Na 2 jaar zijn 2 beoordelingen wel erg weinig. Je kan er eventueel een korting aanplakken. Beoordeling = 5% korting op volgende aankoop.
Ook geprobeerd. De klant schrijft liever een persoonlijke e-mail met bedanken en complimenten, maar geen beoordeling. pff jammer.
k ken je template toevallig van een andere website. Dat geeft mij eigenlijk een niet zo chique gevoel.

Hier ben ik niet mee eens, want gewone klant kijkt anders naar de site, dan webshop eigenaar. Ik heb ook veel templates gezien, die of te koop of gratis waren. Nu beoordeel ik elke site ook anders, qua templates. Als je jouw template verfrist met een total andere banner of slider, het ziet al anders uit, vind ik. Je creëert sfeer op je site zelf en lijnen van basic template blijven overal het zelfde. Van welke website ken je deze template als ik vragen mag? Gewoon benieuwd?
www.sieradenmetkarakter.nl
It's all about passion
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: 2 jaar sinds laatst feedback-veel veranderd

5
veke schreef:Is er iets mis met de site?
Ik krijg wel de homepage, maar alle andere pagina's dit:

Not Found
The requested document was not found on this server.
Web Server at sieradenmetkarakter.nl
Goed gezien! Alleen met www ervoor werkt het wel. Kwestie van .htaccess goed (laten) configureren.
StoreCore.io

Re: 2 jaar sinds laatst feedback-veel veranderd

6
Ward schreef:
veke schreef:Is er iets mis met de site?
Ik krijg wel de homepage, maar alle andere pagina's dit:

Not Found
The requested document was not found on this server.
Web Server at sieradenmetkarakter.nl
Goed gezien! Alleen met www ervoor werkt het wel. Kwestie van .htaccess goed (laten) configureren.
Ik snap het niet. vanochtend was het nog goed. Ik was bezig met site aanpassen vanwege de opmerkingen van RicardoV.

Hoe kan alles terug krijgen?
www.sieradenmetkarakter.nl
It's all about passion