Mening over nieuwe webwinkel

1
Na maanden hard werken ben ik eindelijk tevreden over mijn webwinkel, maar ik weet dat er altijd nog verbeter punten zijn. Daarom zou ik graag je mening hebben over:
Graag webwinkel naam niet noemen in dit topic

Re: Mening over nieuwe webwinkel

2
Het eerste wat ik direct zou veranderen is het logo + de teksten bovenaan de categorieën, deze neemt veel te veel ruimte in. Hierdoor wordt ook het hele product overzicht naar beneden gedrukt waardoor deze onder de vouw terecht komen van mijn laptop. Ook op je product pagina staat te veel tekst bovenin waardoor ik niet eens producten zie als ik de pagina bezoek.

3
Ok bedankt voor de feedback. Bovenaan de pagina wil ik inderdaad ook nog wat aanpassingen doen, een kleiner logo zou een optie kunnen zijn. Dan verschuift het niet zo, maar ik vindt deze eigenlijk wel mooi.

2e opmerking: Design en SEO gaan niet altijd hand in hand. Ik heb dit voor SEO redenen gedaan en heb een maximaal aantal woorden van 150 aangehouden. Het heeft natuurlijk veel te maken met het grote van het scherm en de resolutie. Maar je hebt inderdaad wel een punt.

4
Er zit ook een zekere grens op SEO. Nu gaat het zeker ten koste van je conversie percentage. Ik zie op mijn laptop geen eens producten. Dus dan heb je wel bezoekers maar geen bestellingen straks ....

En als we het dan toch over SEO hebben, waarom zijn je USP een plaatje?
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!