Beste forum lezers,
hierbij wil ik mij en mijn website even voor stellen. Ik ben Coen Walstra en eigenaar van magentowebshop.org.
Zoals jullie in mijn beschrijving kunnen lezen ben ik magento webshop bouwer. Ik heb in mijn portfolio meerdere (fashion) webshops, maar ook B2B webshos. Enkele voorbeelden:
wearelabels.com
loungeset.nl
BBQ.nl
Wij werken bij Magentowebshop.org altijd op persoonlijke basis. Wij bespreken individueel al uw wensen en behoeften door en zullen daarbij met voorbeelden komen. Gedurende de bouw hebben we verschillende feedback momenten voor eventuele aanpassingen die ineens te binnen schieten. Bij het afronden van de bouw geven wij altijd gratis een magento webshop cursus, zodat u zelf de ins en outs van de webshop weet.
Bent u geïnteresseerd in een magento webshop of heeft u (technische) vragen over uw magento webshop, dan kunt u mij altijd bereiken op 020-8100165, info@magentowebshop.org of uw vraag stellen op onze site magentowebshop.org op deze site vindt u ook meer informatie en ons portfolio.
Met vriendelijke groet,
Coen Walstra
magentowebshop.org
Webshops te koop
Te Koop: Webshop en marketplace accounts in gamingproducten
Te koop: Webshop in hoogwaardige gamingproducten met een divers assortiment en sterke marktpositie. Verkoop via eigen webshop, Bol.com en Amazon.
Statistieken
1 bericht