ff voorstellen

1
Hallo Allemaal,

Ik ben de vrouw achter http://www.didji.nl. Ik ben moeder van 2 bengels en wilde altijd al iets voor mezelf. ik ben ook gewoon in het diepen gesprongen en misschien voor mij een voordeel ik werk er nog bij.

Mag ik jullie bedanken voor de tips die ik hier al overal op het forum heb mogen lezen.
DiDji'S Pet Supplies voor natuurlijke dierenvoeding

Re: ff voorstellen

3
Welkom op het forum!
Ik heb even naar je webshop gekeken en die ziet er leuk uit! Maar ik zou hem toch nog iets veranderen, want ik denk niet dat er nu veel verder wordt gekeken door de scherpte van de plaatjes en de website etc.?
Ik wens je veel succes en zou je graag helpen als je hulp nodig hebt!

Elom.

4
Welkom. Ik zou graag wat tips willen geven die mij heel snel opvielen.
Bezorgingen Venlo/Blerick:

< €25,00 bezorgkosten €3,50

< €50,00 bezorgkosten €2,50

boven de €50,00 bezorgen we gratis!!!

Bezorgingen is een straal van 25 Km:

< €25,00 bezorgkosten €7,50

< €50,00 bezorgkosten €5,00

< €75,00 bezorgkosten €2,50

boven de €75.00 bezorgen we gratis!

Buiten de straal van 25 Km is bezorging in overleg mogelijk!! mail dan naar yvsoest@didji.nl

Voor vragen of informatie info@didji.nl

Verzendkosten zijn tot 30 Kilogram €5,50 wordt verstuurd met postnl.
Mensen binnen 25 km kunnen dus al beter laten bezorgen via postnl bij een bestelling vanaf €50,-???

Sowieso ben ik benieuwd of jij het principe van een webwinkel snapt? Hoezo moeten ze eerst een mail sturen voordat ze mogen bestellen buiten de 25 kilometer?

Ook de frontpage heeft ontzettend veeeeeeeeel tekst.

Ik zou je webwinkel eens hier in het feedback gedeelte posten want er kan nog erg veel aan verbeterd worden als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen :)

Succes!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

7
beste allemaal,

ik weet dat ik nog heel veel moet aanpassen aan de website en ben ook druk aan het lezen op die forum, maar ik dacht laat het niet alleen bij lezen en stel me voor! tips zijn welkom maar daar is een ander gedeelte voor.

Het diepe voor mij is dat ik toch besloten heb om een webwinkel te beginnen en al doende leer wat ik kan verbeteren. Ik heb jullie forum nog niet zo lang geleden ontdekt en super voor de starter. Wellicht dat jullie nog meer van mij gaan horen ivm vragen maar dat zien we dan. De punt die nu al naar boven komen ga ik meteen aanpakken. Sorry voor de beginners fouten! :(
DiDji'S Pet Supplies voor natuurlijke dierenvoeding