Paypal aan bankrekening gekoppeld

1
Ik heb net wat van Ebay bestelt en dat ging allemaal goed, ik heb mijn Bankrekening aan mijn paypal gekoppeld. Moet ik nog wat doen?, want er is nog geen geld van mij bankrekening af gegaan? want dit doet paypal zelf als het goed is?

Re: Paypal aan bankrekening gekoppeld

3
Wouter Hol schreef:Is eigenlijk geen webwinkeliersvraag. Maar Paypal zal met enkele dagen het geld afschrijven en de verkoper zal met ongeveer 1 tot 2 weken de bevestiging van Paypal krijgen dat hij de goederen kan verzenden.
Gast!, heel erg bedankt man ik heb eindelijk betaalt :D !!!
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Wouter Hol schreef: Paypal zal met enkele dagen het geld afschrijven en de verkoper zal met ongeveer 1 tot 2 weken de bevestiging van Paypal krijgen dat hij de goederen kan verzenden.
wat hier boven vermeld staat klopt niet met mijn ervaringen.
het geld van de klant komt direct op de paypal account te staan. er kan dus de zelfde dag verzonden worden.
http://www.energie-techniek.com
de installatie shop

cv gas water sanitair vloerverwarming riolering zonnepanelen zonneboilers etc

6
j.hooijenga schreef:
Wouter Hol schreef: Paypal zal met enkele dagen het geld afschrijven en de verkoper zal met ongeveer 1 tot 2 weken de bevestiging van Paypal krijgen dat hij de goederen kan verzenden.
het geld van de klant komt direct op de paypal account te staan. er kan dus de zelfde dag verzonden worden.
Ik heb alleen een bevesteging gekregen van de bestelling, en geen email van verzinding ofzo. En ik ben vergeten om mijn Straat nummer erbij te schrijven..

7
j.hooijenga schreef:
Dat is lang niet altijd het geval als de betaalmethode echeck is, oftewel gekoppeld aan een bankrekening. Alleen als de rekening gekoppeld is aan een credit card geeft Paypal direct groen licht. Bij een echeck wordt ongeveer de helft van de betalingen pas na 1 a 2 weken vrijgegeven.

8
Oke gasten, de ebayer heeft terug ge email en hij zij. Oke ik heb je adress veranderd, maar alsjeblieft betaal zo snel mogelijk. Er is al geld van mijn bank afgegaan, als het goed is heb ik de ebayer nu betaalt..??

10
eentje schreef:Nee je hebt paypal betaalt. PayPal wacht nu een aantal dagen of jij het geld terughaalt van de incasso of niet en dan geeft PayPal groen licht.

Precies wat Wouter zegt dat kan een week of twee duren.
Oke oke, ik moet gewoon een paar dagen wachten tot hij groen licht geeft, en dan heb ik die gozer betaalt?

Dit is mijn betaal methode als jullie het willen weten :
Betaalwijze:
Uitgestelde bankbetaling

13
Oke hier zegt hij dat hij de 19de moet klaar zijn maar hij is nog steets niet klaar..

*Opmerking: geschatte voltooiing uitgestelde bankbetaling: 17 sep 2012 - 19 sep 2012. We raden webwinkels aan niet te verzenden totdat ze betaling hebben ontvangen.