Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
djjan
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 juni 2009
Contacteer:

Gratis webshop software

17 februari 2010

Een nieuwe site voor gratis webshops:

Afbeelding

Link: GratisWebshop.net
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

17 februari 2010

Een beta aanbieden als webwinkel?
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
djjan
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 juni 2009
Contacteer:

18 februari 2010

Een beta aanbieden als webwinkel?
De software is inderdaad nog in beta stadium omdat het een nieuwe applicatie is. Dus niet gebaseerd op VirtueMart, osCommerce of Magento, maar een volledig nieuw project.

In elke nieuwe software zitten er bugs, maar nu draait alles toch vrij stabiel. Desondanks willen we de beta status nog even behouden tot we zeker zijn dat alle bugs eruit zijn. Er wordt dagelijks aan gewerkt! :-)
 
Verkoper
Berichten: 306
Lid geworden op: 09 januari 2010
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18 februari 2010

lol...software waar "zelfs een imbeciel mee kan werken"... :lol: Zo durft geen hond meer een vraag te stellen volgens mij!

"Damn, ik begrijp iets niet.. maar als ik het niet snap ben ik nog dommer dan een imbeciel dus laat ik het maar proberen uit te zoeken.."

Ik wil maar zeggen, 't is nou niet een term/manier wat ik zou gebruiken om uit te leggen dat mijn software zo gemakkelijk en gebruiksvriendelijk is. ;)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht