Verzendkosten veranderd na akkoord klant?!

1
Dit topic hoort hier *eigenlijk* niet thuis, omdat ik in dit geval de klant ben en niet de webwinkeleigenaar, maar misschien zit hier wel de juiste expertise om mijn vraag te beantwoorden...

Ik bestelde gisteravond iets bij een Amerikaanse webwinkel die gebruik maakt van osCommerce (weet niet of 't nuttig is om te weten, maar ik zeg 't maar even). Een grote winkel die ongetwijfeld meer ervaring met internationale verkoop moet hebben. Ik ging akkoord met de verzendkosten van circa $12 en betaalde met mijn creditcardgegevens.

Nu krijg ik een mailtje dat de verzendkosten waar ik akkoord mee ben gegaan de verzendkosten zijn voor binnen Amerika en dat het totaalbedrag voor mij hoger wordt. Met vriendelijke groet en verder niks. Hoeveel hoger dan? Zou ik graag willen weten voor mijn creditcard wordt belast. Ik heb nog eens gecheckt, maar op 't moment dat ik akkoord ging met de verzendkosten stond daar niet bij dat het om 'domestic shipping' ging, zoals nu wordt gezegd. Ik zie deze waarschuwing nu wel bij de algemene voorwaarden staan - ja, mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik die niet gelezen heb, stom - maar ik had graag gezien dat dit ook als waarschuwing op het bestelscherm zou staan...

Mijn eigen fout, ik weet 't, maar mag 't zomaar? En zo ja, is 't dan niet ontzettend stom dat ze osCommerce niet automatisch de juiste shipping toe laten kennen aan een bestelling? Zo moeilijk is dat toch niet...