www.laptopsencomputers.nl

1
Hallo allemaal,

Ik ben Anthony een jongeman :D van 31 jaar, ik heb een vrouw en een lieve dochter en een tweede kind op komst.

Ik ben een webwinkel in laptops, computers etc. begonnen in augustus en eind augustus online gegaan, ik ben hierin nog een groentje dus. Ik gebruik shoppagina hiervoor en vind dit een leuk programma. Zonder al teveel kennis kan je aan de slag.
Ik heb tot nu toe 5 klanten gehad waarvan ik er bij twee alles mocht aansluiten en installeren, dit was een hele leerzame klus want de ene internet provider is de ander niet wat betreft gemak bij het installeren van internet en ook zijn niet alle providers even klantvriendelijk.
Maar een voordeel is er wel ik heb aan de provider gevraagd of ik niet wat meer uitleg kon krijgen over hun producten, en dit gaan ze doen dus dit is ook wel erg leuk, zo krijg je weer de kans om iets te leren waardoor je eventuele klanten beter van dienst kan zijn.

Waarom ben ik een webwinkel begonnen in computers en dergelijke, ik hielp altijd familie vrienden en kennissen als zij een probleem hadden met hun computer, of gaf ze advies over een laptop of computer als ze deze wouden aanschaffen. Dus ik dacht waarom kan ik dat niet voor mezelf doen.

Ik hoop op dit forum te leren van andere mensen, want ik hoef niet het wiel uit te vinden dat is al gedaan :)

Re: www.laptopsencomputers.nl

4
Hi Anthony,

Ben je fulltime begonnen? Een flinke stap als 31-jarige met een kleintje en tweede op komst...!
Die domeinnaam was nog vrij dus? Wel een aardige. Ik dacht dat op die spullen altijd enorm weinig marge zat, maar als je ook gelijk bij sommige klanten aanvullende diensten (of uren!) kunt verkopen dan zit je natuurlijk goed! Online doen niet nog niet veel computerwinkels dat.

Mag ik trouwens heel eerlijk zijn, en zeggen dat je wisselende header er uitgerekt uitziet en daarmee mijn vertrouwen wat wegneemt? Ook het niet kunnen klikken op het ICT Keurmerk vertrouw ik als consument nooit. Als ik een keurmerk-logo zie, wil ik daarop kunnen klikken voor een pagina met meer informatie.

Aan de andere kant: Vijf klanten in de eerste maand, in de business waarin jij zit, is zeker niet verkeerd. Je start is dus veelbelovend! Ik hoop dat wij op het forum dus veel van jou gaan leren!
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.laptopsencomputers.nl

5
Hallo dirkjan,

doe dit niet voor mijn brood nog niet wie weet wat de toekomst brengt.

de marges zijn scherp maar als je goed zoekt kan je nog wel wat.

de tips van je heb ik meteen gebruikt je kan nu wel doorlinken.
ik heb nu ook mijn webwinkelkeurmerk gekregen jippie, dit staat toch weer wat
profesioneler naar bezoekers toe.

die headers moet ik inderdaad nog even aanpassen, daar ben ik helaas niet zo een ster in
maar dat komt morgen wel goed met behulp van de vrienden van shoppagina hahahaha

en even voor de duidelijkheid :P ik kom hier om van jullie te leren hahahaha
gr anthony