Mogelijkheden brievenbuspost / webshop programma

1
Wij hebben al diverse webwinkels met een software welke een programmeur op maat voor ons heeft gemaakt en helemaal aansluit op onze wensen.
Buitenland, alleen voor pakketten, zonder online administratie etc.

Nu zijn we zoals jullie wellicht al hadden gelezen bezig met een nieuw idee voor ansichtkaarten.
Dit zal dus vooral brievenbus post gaan worden.
En omdat het niet zo'n op maat gemaakt gebeuren is met unieke producten als in onze andere webshops wil ik veel geautomatiseerd hebben.

Ik heb echter zoveel topics doorgelezen en elders op het internet gezocht dat ik even niet meer weet wat het beste is..
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Als eerste, de brievenbus post. Hoe te frankeren?
Ik heb namelijk dingen gelezen als porto betaald, en achteraf betalen, maar ook zelf frankeren.
Wat heeft jullie voorkeur en waarom?

Verder beginnen we dus helemaal blanco met webshop systemen.
Eisen zijn:

-geen te herkennen layout, zoals mijnwebwinkel, layout geheel zelf te maken)
-geen reclame onderaan de pagina van het systeem
-goede zoekmachine optimalisatie mogelijkheden (vriendelijke urls, geen id=?? enz)
-meerdere landen mogelijk
-meerdere verzendopties (brievenbuspost, pakket) en prijzen (zelf in te stellen)
-keuze tussen betalingsmogelijkheden, niet vast zitten aan 1 leverancier/provider
-online administratie, geautomatiseerd facturen maken van een bestelling etc
-te koppelen aan de adres stickers en het frankeren, zodat ook dat niet handmatig hoeft

Wie heeft goede tips? Waar aan te kloppen voor het frankeren van de brievenbuspost? Rechtstreeks met Postnl, of ook met een tussenpersoon zoals met de pakketten ook het geval is?

Alle tips zijn welkom, en ondertussen blijven we zelf ook verder lezen :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Mogelijkheden brievenbuspost / webshop programma

5
Ik koop postzegels voor al mijn post bij Munthandel Ritmeester. Bespaard me mooi 25%. Hij levert alle mogelijke waarden op stickers. Krijg er tracktrace codes bij voor pakket en aangetekend.
werkt ook sneller bij het wegbrengen. Alleen scannen en bonnetje printen en klaar.