In januari wil ik gaan starten met een webshop in kinderkleding.
Alle ideen zijn er, maar nu de uitwerking nog.
De computer is mij op zich niet vreemd, maar een webshop bouwen is toch echt een brug te ver. Nu zou ik de basistechnieken graag onder de knie krijgen.
Welke hobbyist kan mij helpen met het opzetten van de site voor een vriendenprijsje?
Graag omgeving Tilburg.
Re: Gezocht: Hulp bij opzetten webshop!
2Wat betreft alleen de shop zijn er legio zogenaamde licentie-winkels. Eenvoudig in te richten volgens het 'plug&pray' principe. Je hoeft je dan voornamelijk alleen maar te verdiepen in vindbaarheid en usability.
Even voor mij beeldvorming; ik heb het idee dat er grandioos veel met baby&kinderkleding bezig zijn. Wat is daarin jou bestaansrecht?
Even voor mij beeldvorming; ik heb het idee dat er grandioos veel met baby&kinderkleding bezig zijn. Wat is daarin jou bestaansrecht?
3Met alleen bidden kom je er niet ben ik bij 

Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
4De twee makkelijkste manieren voor het opzetten van een webshop zijn het aanschaffen van een webshop hosting pakket bij een van de vele die dit aanbieden. SEOshop, shopify, etc.
De andere makkelijke manier is het starten van een webshop via Wordpress WooCommerce. Deze webshops zijn iets minder uitgebreid dan Magento of Opencart maar veel makkelijker in gebruik. Een groot pluspunt, je kunt de shop makkelijk combineren met een blog.
De installatie vergt niet zo heel veel moeite en de webshop is makkelijk te stylen met een thema. Deze zijn voor niet al te gek duur te krijgen ($ 55).
Stuur mij maar een PM als je meer wilt weten.
Luister wel goed naar de twee posters boven mij. Op welke manier ga jij jezelf groot houden in een verzadigde markt?
Groetjes, Ori.
De andere makkelijke manier is het starten van een webshop via Wordpress WooCommerce. Deze webshops zijn iets minder uitgebreid dan Magento of Opencart maar veel makkelijker in gebruik. Een groot pluspunt, je kunt de shop makkelijk combineren met een blog.
De installatie vergt niet zo heel veel moeite en de webshop is makkelijk te stylen met een thema. Deze zijn voor niet al te gek duur te krijgen ($ 55).
Stuur mij maar een PM als je meer wilt weten.
Luister wel goed naar de twee posters boven mij. Op welke manier ga jij jezelf groot houden in een verzadigde markt?
Groetjes, Ori.
Elke maandag een artikel voor jouw webshop: Waarom jij User Experience niet over het hoofd mag zien
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!