Wij hebben een pakketje verstuurd met onze vervoerder aan een klant. Dit pakket is geweigerd omdat alle chauffeurs schijnbaar niet op de juiste laad en los plek parkeren. Hij was chauffeur nummer 4 al van die dag die om deze reden weggestuurd is zonder dat het pakket is aangenomen

Dit betekent dat wij als verzender een bericht krijgen van de vervoerder, navraag doen bij de klant, het probleem moeten voorleggen bij de vervoerder om zo ons pakket alsnog bezorgd te krijgen. Het parkeerprobleem wat deze klant blijkbaar met alle vervoerders heeft probeert hij/zij via ons op te lossen.
Mijn gevoel zegt dat dit niet juist is. Als ik als ontvanger een probleem heb met een chauffeur of vervoersmaatschappij, dan moet ik dat toch zelf oplossen als het over een parkeerplaats gaat? Of maak een melding bij je bestelling (bij ons en iedereen waar je besteld) dat de chauffeur op de juiste plek parkeert zodat we het er bij kunnen zetten, dit zou misschien kunnen helpen.
Het pakket gaat nogmaals aangeboden worden en als hetzelfde gebeurd dan komt ons pakket terug. Ik vind dat niet terecht.
Wat vinden jullie?