overboeking

1
Hallo

Ik ben bezig met het opzetten van onze webshop. En heb al als betaalmethodes iDEAL en PayPal. Ik wil ook graag overboeking. Maar kan nog geen totaalpakket als paysafecard pakken. Want ik moet alles direct kunnen betalen aan leverancier en heb niet veel krediet en moet het dus doen van het geld van de klant. Bij een betaalsysteem moet je soms een week wachten op uitbetalen.

Kan het ook anders??

Re: overboeking

2
Gewoon via je bank?

Kost je vaak niet eens meer en bevordert je liquiditeit.

Paypal heb je binnen 1-2 werkdagen op je bankrekening (na opdracht overschrijving via paypal) en ideal idem dito.

Re: overboeking

4
Krijg je bij je leverancier dan helemaal geen betaaltermijn. Als ze bijvoorbeeld een termijn van 7 dagen kunnen aanbieden is het geen probleem meer als je PSP het geld een week later uitbetaald.

Echter zou ik het nooit zo strak plannen en wel iets van een reserve achter de hand houden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.