Hallo allemaal,
Wij hebben een nieuwe dienst neergezet voor - ondermeer - webshop eigenaren. De dienst heet Dites. Via ons kun je automatisch twitteren, maar wel met inhoud. Alle berichten zijn geheel op maat en we 'spammen' niet je account vol. Berichten op basis van nieuws, weer, data etc.
Een van de opties die we aanbieden is dat we jouw webshop volgen en automatisch op je account een berichtje plaatsen zodra er een nieuw item in de shop is. Kijk voor een voorbeeld van een webshop.
De dienst is gratis (er is ook een betaald variant met meer opties).
Meer info op http://www.dites.nl/
Op dit moment bieden we ondersteuning voor osCommerce en mijnwebwinkel.nl Daarvoor hebben we al een aantal enthousiaste gebruikers. We zijn nu op zoek naar eigenaren van webshops van deze of andere webshop platforms die onze dienst willen beproeven.
Als je ander platform gebruikt dan kun je dat via een PM of ons feedback formulier op onze site doorgeven, maar je kunt ook hier een reactie achter laten. Svp wel een live webshop vermelden waar we een voorbeeld kunnen zien. We pakken het zo snel als mogelijk op.
We zijn benieuwd naar jullie reacties.
Vriendelijke groet,
Koen Vrancken
Re: www.dites.nl Zoekt Twitterende webshop eigenaren
2Naast een automatische feed van nieuwe producten, wat zijn nog meer concrete voorbeelden?
Een automatische feed van nieuwe producten zal denk ik niet bevorderlijk zijn voor de interactie met de klant. Zitten volgers te wachten op een nieuw bericht, telkens als er een nieuw product is?
Een automatische feed van nieuwe producten zal denk ik niet bevorderlijk zijn voor de interactie met de klant. Zitten volgers te wachten op een nieuw bericht, telkens als er een nieuw product is?
Re: www.dites.nl Zoekt Twitterende webshop eigenaren
3De overige voorbeelden staan op de site.
Wij zien onze dienst ook als een aanvulling op de (sociale) interactie die je zelf via social media doet. Onze bedoeling is dat wij een deel van de tweets uit handen nemen omdat deze automatisch kunnen worden. Als je dus bijvoorbeeld al een tweet stuurt als er een nieuw item in de shop staat, dan kun je dat dus aan ons over laten. Daarnaast kan er maximum aantal tweets per dag voor een webwinkel ook worden ingesteld (dit adviseren wij ook). Ik ben het helemaal met je eens dat het uitsluitend vol duwen van je account met alleen maar aankondigingen weinig interactie met zich mee zal brengen.
Vriendelijke groet, Koen
Wij zien onze dienst ook als een aanvulling op de (sociale) interactie die je zelf via social media doet. Onze bedoeling is dat wij een deel van de tweets uit handen nemen omdat deze automatisch kunnen worden. Als je dus bijvoorbeeld al een tweet stuurt als er een nieuw item in de shop staat, dan kun je dat dus aan ons over laten. Daarnaast kan er maximum aantal tweets per dag voor een webwinkel ook worden ingesteld (dit adviseren wij ook). Ik ben het helemaal met je eens dat het uitsluitend vol duwen van je account met alleen maar aankondigingen weinig interactie met zich mee zal brengen.
Vriendelijke groet, Koen