Hallo!
Sinds een aantal jaar heb ik mijn webshop http://www.bijouxbysu.com welke ik vanuit een hobby ben begonnen. Ik heb dan ook helemaal geen verstand van e-commerce, meta tags etc. Ik heb inmiddels aardig wat voorraad en vind het eigenlijk superzonde dat ik er niet wat meer tijd en moeite in steek, omdat de reacties altijd leuk zijn. Ik weet alleen niet zo goed waar ik moet beginnen en hoop hier wat tips en adviezen te krijgen.
Ik heb eerst bij mijnwebwinkel.nl gezeten, maar dat vond ik wat summier qua mogelijkheden en vond het ook lastig dat het jaarcontracten zijn.
Nu ben ik overgestapt naar shoppagina.nl en ben erg tevreden over de opties die je hebt binnen de beheermodule. Echter naar mijn idee moet ik weer helemaal op 0 beginnen wanneer het gaat om google resultaten etc. Ik lees ook wel vaak dat je je webwinkel op forums kan promoten, maar wat zijn daar voorbeelden van, want vaak mag reclame maken niet?
Ik probeer met mijn webshop een doelgroep te bereiken van meiden tot middelbare leeftijd. Ik vind het leuk om de laatste trends te verkopen, en de prijzen laag te houden. Puur om de bezoeker een plezier te kunnen doen met een leuk item tegen een voordelige prijs. Momenteel heb ik niet heel veel bezoekers, zo'n 10-20 per dag. Ik doen dan ook weinig aan promotie e.d.
Graag hoor ik jullie mening, adviezen en op-/aanmerkingen over de shop om op die manier meer bezoekers te trekken en de produkten ook daadwerkelijk meer te verkopen.
Alvast bedankt voor de moeite!!!!!
Re: [www.bijouxbysu.com] graag jullie feedback!
2Hallo. Mijn tips:
- bij achtergrond repeat-y toevoegen want dat zwart op roze is vast niet de bedoeling.
- Sieradenpa--prika? vaslt weg achter je winkelmandje.
- ik wordt doorverwezen naar praktijkinbalanz.nl waar ik niets van begrijp?
- links staat niet erg professioneel in je navigatie
Algemene voorwaarden:
- Niet conform de wettelijke informatieplicht