Sinds een aantal weken online. Er zijn nog een aantal dingen die we gaan veranderen:
- Attributen (bijv VERMOGEN (W)) gaan we nog groeperen zodat de lijst minder lang is.
- Beschrijving na een - een enter (leest prettiger)
- Tags weergeven
- Beoordeel blok fixen
Graag ontvang ik feedback.
http://www.bespaarshop.com
Re: Bespaarshop.com
2cookies dingetje bovenaan je site in een balk zetten en ik ga akkoord rechts naast de tekst plaatsen. Maakt het minder hoog en duidelijker zichtbaar ipv op wit.
3- De welbekende fout: er wordt van een winkelwagen gesproken terwijl er iets anders afgebeeld staat
- De tekst in het nieuwsbrief invulveld staat in het Engels
- Waarom 'account' bij 'Mijn account' met hoofdletter?
- Op de productpagina's staan bepaalde koppen in het Engels
- Ik zou de Algemene Voorwaarden een tikkeltje naar rechts uitlijnen
- Ik zou de knoppen wat verder uit elkaar zetten
Tot zover, veel succes!
- De tekst in het nieuwsbrief invulveld staat in het Engels
- Waarom 'account' bij 'Mijn account' met hoofdletter?
- Op de productpagina's staan bepaalde koppen in het Engels
- Ik zou de Algemene Voorwaarden een tikkeltje naar rechts uitlijnen
- Ik zou de knoppen wat verder uit elkaar zetten
Tot zover, veel succes!
4Klopt is een goed punt!RicardoV schreef:cookies dingetje bovenaan je site in een balk zetten en ik ga akkoord rechts naast de tekst plaatsen. Maakt het minder hoog en duidelijker zichtbaar ipv op wit.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Ga er een winkelwagen van maken.Instinct schreef:- De welbekende fout: er wordt van een winkelwagen gesproken terwijl er iets anders afgebeeld staat
Dank had hem niet gezien!Instinct schreef:- De tekst in het nieuwsbrief invulveld staat in het Engels
Niet heel bewust gedaan maar kleine letter is inderdaad netter.Instinct schreef:- Waarom 'account' bij 'Mijn account' met hoofdletter?
Klopt deze gaan nog aangepast worden in combinatie met goed werkend beoordeelblok.Instinct schreef:- Op de productpagina's staan bepaalde koppen in het Engels
Ben ik ook nog niet helemaal tevreden over.Instinct schreef:- Ik zou de Algemene Voorwaarden een tikkeltje naar rechts uitlijnen
Welke knoppen bedoel je? (de menuknoppen boven?) deze staan bewust zo namelijk gaan waarschijnlijk nog productengroepen bij komen.Instinct schreef:- Ik zou de knoppen wat verder uit elkaar zetten
In ieder geval bedankt!
6Ik bedoelde de menuknoppen inderdaad...Bespaarshop.com schreef:Welke knoppen bedoel je? (de menuknoppen boven?) deze staan bewust zo namelijk gaan waarschijnlijk nog productengroepen bij komen.Instinct schreef:- Ik zou de knoppen wat verder uit elkaar zetten
In ieder geval bedankt!

7Ik zou dat mandje lekker laten staan. Niks mis mee ook al noem je het een winkelwagen. Alsof een consument daar op let.. En een mandje ziet er netter uit dan een wagen naar mijn mening. Je zou het nog winkelmandje ipv wagen kunnen noemen.
8Ik vind het bijzonder hinderlijk, maar ben misschien dan ook wel heel precies...RicardoV schreef:Ik zou dat mandje lekker laten staan. Niks mis mee ook al noem je het een winkelwagen. Alsof een consument daar op let.. En een mandje ziet er netter uit dan een wagen naar mijn mening. Je zou het nog winkelmandje ipv wagen kunnen noemen.