Even voorstellen

1
Hi allemaal,

Ook ik zal mijzelf even voorstellen. Jongeman van 25 en werk fulltime. Vond drogist artikelen altijd zo duur en ben gaan zoeken en zoeken en ja, het kan goedkoper!
Sinds kort een eigen website http://www.cosmeticakoopje.nl en heb nu gemiddeld 60 bezoekers per dag. Conversie valt tegen jammer genoeg maar het loopt beetje bij beetje, herhaalaankopen zijn gedaan dus dat is altijd goed nieuws!

op en aanmerkingen van de meer ervaren webwinkeliers hoor ik uiteraard graag!

Gr

Re: Even voorstellen

2
O ja..ideal komt er nog in (is in afwachting) en productinformatie start ik komende week mee, kost veel tijd geldt ook voor de algemene voorwaarden...
kan de AV ergens gekopieerd worden? Bij een webwinkelkeurshop misschien als ik mij daar aansluit?

Re: Even voorstellen

3
Welkom op dit forum!
Cosmeticakoopje schreef:Hi allemaal,
op en aanmerkingen van de meer ervaren webwinkeliers hoor ik uiteraard graag!

Gr
Voor feedback op je webwinkel hebben we een apart gedeelte op dit forum.. Het Voorstellen forum is echt bedoelt voor de persoon achter, niet voor de webwinkel zelf. :)
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!