Hallo!
Mijn naam is Marco, 33 jaar oud en wil graag proberen om op termijn een leuke boterham, het liefst ook nog belegd, te gaan verdienen met een webshop.
Mijn kennis van webshops is op dit moment nog erg basic. Wel onderhoud ik voor mijn vrouw een website in de kappersbranche dat draait op MODx. Zelf weet ik nog niet exact welke producten ik zou willen aan gaan bieden, maar de richting zal opgaan naar verlichting i.c.m. besparing. Hiernaast speel ik ook met de gedachte om veranda's via een website aan te gaan bieden. Dit wil ik dan op termijn weer uit gaan breiden met andere artikelen.
Op dit moment heb ik vele vragen. Een aantal zal ik gaan stellen in de daarvoor bestemde rubrieken. Al lerend hoop ik anderen in de toekomst ook weer verder te kunnen helpen.
Re: Absoluut nieuw hier...
2Aan ambitie dus geen gebrek. Grappig dat je je wilt richten op veranda's en verlichting terwijl je nu al een website gericht op kappers(benodigdheden?) hebt draaien. Maar daar heb je ongetwijfeld over nagedacht! Welkom op het forum.
Nu op mijn weblogs:
3Dank je wel. Zelf wil ik mij richten op verlichting en veranda's.
Mijn vrouw is kapster en daar doe ik de administratie voor en het onderhoud van haar website.
Mijn vrouw is kapster en daar doe ik de administratie voor en het onderhoud van haar website.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Welkom en hou ons op de hoogte.
Webshops, websites en grafische vormgeving. Portfolio op http://www.desse.nl