[didji.nl] webwinkel in honden en kattenvoeding feedback

1
Beste allemaal,

http://www.didji.nl is een online shop voor hoofdzakelijk honden en katten. Voor promotie die ik offline promotie dmv advertentie op diverse plaatsen en online soms met google adwords. Nu zit ik vast aan een template dit wil ik in de toekomst wijzigen, maar ik zou graag jullie input hebben of het er goed uitziet en waar wellicht mijn grootste kansen ( en dat zullen er best wat zijn) liggen om te verbeteren, want als je alleen zit dan zie je het soms niet meer.
DiDji'S Pet Supplies voor natuurlijke dierenvoeding

Re: [didji.nl] webwinkel in honden en kattenvoeding feedback

3
Hoi,

Gek dat nog niemand feedback heeft gegeven...

1. Je header komt erg onprofessioneel over op mij. Het is te wit en de tekst doet te veel Word-Art-achtig aan. Kun je niet een logo'tje maken en de header helemaal vervangen voor twee mooie foto's van een kat en een hond? Dierenliefhebbers willen liever een mooie foto zien dan een cartoon.

2. Je linkjes in je menu zijn niet constant, sommige hebben een hoofdletter en sommige niet. Kiezen dus en alles hetzelfde weergeven.

3. Teksten onder je menu links, zijn te groot. Geef ze net zo groot weer als de linkjes erboven.

Succes!
AUkO sjaals http://www.auko.nl

4
Volgende valt mij op:

- Ik kom op de homepage, en het valt me gelijk op dat bij mij in Chrome je achtergrond niet doorloopt rechts. Is bij mij gewoon grijs.
- Je vermeldt op de homepage dat diepvriesproducten binnen een straal van 75 KM geleverd kunnen worden. Als ik linksonder op je pagina kijk, blijkt het maar tot 50 KM te zijn.
- Je categorieën hebben niet allemaal een hoofdletter.
- Als ik op training klik, kom ik op een lege pagina uit. Als je niets hebt in die categorie dan laat hem ook weg. Zelfde geldt voor Trainingsbanden.
- Het gebruik van onjuiste/geen hoofdletters maakt het erg slordig. Je gebruikt dan wel hoofdletters en dan niet. Het leest gewoon niet prettig. kvk hoort bijvoorbeeld KvK te zijn. Zijn gewoon slordige dingen en wekt geen vertrouwen.
Actief in webshopontwikkeling
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Beste Heleen en Jordi,

Bedankt voor het kijken. Helaas kan ik aan de tekst onder het menu nu niets wijzigen. De tekst staat allebei even groot ingesteld maar wordt verschillend weer gegeven. Dit ga ik wel aanpassen.
Voor de opmerking bij Chroom welke resolutie is dit dan want als ik bij mij de site in Chroom open op verschillende resoluties dan staat de achtergrond er wel helemaal.
Verder ga ik de komende dagen de hele site door lopen voor schrijffouten en verkeerd hoofdletter gebruik.

Hartelijk dank!!!
DiDji'S Pet Supplies voor natuurlijke dierenvoeding