Hallo,
Ik wil graag jullie mening over mijn webshop.
Ik ben hier in het begin van dit jaar mee begonnen, ik heb de laatste dagen veel tijd besteed aan het uiterlijk van de site. Echter de bezoekersaantallen ontbreken nog...
Ik hoop op reacties zodat ik weet of ik in de goede richting zit.
http://www.sportvoedingplaza.nl
Alvast bedankt!
Pat
Re: Graag Feedback op Sportvoedingplaza.nl
2Beste Pat,
ik zie geen achteraf betaalmogelijkheid en ook de veel gestelde vragen mis ik! Verder vind ik persoonlijk het twitterblok rood op zwart erg vervelend om naar te kijken.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
DiDji
ik zie geen achteraf betaalmogelijkheid en ook de veel gestelde vragen mis ik! Verder vind ik persoonlijk het twitterblok rood op zwart erg vervelend om naar te kijken.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
DiDji
DiDji'S Pet Supplies voor natuurlijke dierenvoeding
3- Een aantal van je teksten zijn ontzettend saai en langdradig (bijv. http://www.sportvoedingplaza.nl/Webwink ... tions.html)
- De Twitter-plugin is te donker
- Ik zie te veel spelfouten
- Je favicon is een winkelwagen? Moeilijk te zien
- Je logo op de pagina van Feedback Company is verouderd
- Je hebt een 06 nummer bij contact
- De 4 social media knoppen in je linkerkolom zie je tegenwoordig op vrijwel iedere site
- Het iDEAL en PostNL logo zou wel wat groter kunnen
Veel succes!
- De Twitter-plugin is te donker
- Ik zie te veel spelfouten
- Je favicon is een winkelwagen? Moeilijk te zien
- Je logo op de pagina van Feedback Company is verouderd
- Je hebt een 06 nummer bij contact
- De 4 social media knoppen in je linkerkolom zie je tegenwoordig op vrijwel iedere site
- Het iDEAL en PostNL logo zou wel wat groter kunnen
Veel succes!
4Hallo,
Mijn tip is ga echt eens een week of twee alle dingen bij langs die je hebt opschreven, klein voorbeeld je hebt vermoedelijk een tekst gepakt voor je ideal uitleg van verouderd site. Hier staan banken in die niet meer bestaan, dit viel mij binnen paar tellen al op. Ik ben zelf trouwens ook niet goed in Nederlands, maar je hebt vast een zeker wel familie vrienden collega's, laat die ook een paar pagina's doen.
En wat ik persoonlijk echt rare vindt is dit Er geldt een minimum bestelbedrag van € 15,00, dus als ik een product wil bestellen onder €15, verplicht je mij eigenlijk om er nog wat bij te nemen. Zal dit persoonlijk echt niet doen hoor, vindt dit niet echt klant vriendelijk. Kijk na je marge of je daar nog iets mee kan. En bereid je betaalmethode uit met meer opties, en denk eens na om dat je net begint over een andere vervoeder, spreek uit ervaring dat hard achter uit gaat met postnl. En bij de producten is er ook nog veel in een andere taal geschreven.
Er zit trouwens ook een fout in je HTTPS / SSL , ga zelf maar eens iets afreken zal je het zien. Op de pagina wordt verwezen naar een HTTP bron, hierdoor komt je SSL niet rond, maar je hebt er wel 1 dat is goed.
En dan nog 1 vraag, waarom voor een kant en klaar oplossing gekozen?
Mijn tip is ga echt eens een week of twee alle dingen bij langs die je hebt opschreven, klein voorbeeld je hebt vermoedelijk een tekst gepakt voor je ideal uitleg van verouderd site. Hier staan banken in die niet meer bestaan, dit viel mij binnen paar tellen al op. Ik ben zelf trouwens ook niet goed in Nederlands, maar je hebt vast een zeker wel familie vrienden collega's, laat die ook een paar pagina's doen.
En wat ik persoonlijk echt rare vindt is dit Er geldt een minimum bestelbedrag van € 15,00, dus als ik een product wil bestellen onder €15, verplicht je mij eigenlijk om er nog wat bij te nemen. Zal dit persoonlijk echt niet doen hoor, vindt dit niet echt klant vriendelijk. Kijk na je marge of je daar nog iets mee kan. En bereid je betaalmethode uit met meer opties, en denk eens na om dat je net begint over een andere vervoeder, spreek uit ervaring dat hard achter uit gaat met postnl. En bij de producten is er ook nog veel in een andere taal geschreven.
Er zit trouwens ook een fout in je HTTPS / SSL , ga zelf maar eens iets afreken zal je het zien. Op de pagina wordt verwezen naar een HTTP bron, hierdoor komt je SSL niet rond, maar je hebt er wel 1 dat is goed.
En dan nog 1 vraag, waarom voor een kant en klaar oplossing gekozen?
Groet Rob,
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Bedankt voor jullie Feedback.
Ik ga hier zeker mee aan de slag.
Pat
Ik ga hier zeker mee aan de slag.
Pat