Trustdesq keurmerk

1
er is ook een keurmerk http://www.trustdesq.nl met klantervaringen en ze beschermen klanten van webwinkels met aankopen. ik vind de prijzen wel aantrekkelijk, heb alles even doorgelezen en ze pakken het anders aan dan het gemiddelde keurmerk
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 24 november 2012, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gesplitst vanuit het keurmerken topic.

Re: Keurmerken voor webwinkels

4
PeterPastoor schreef: Anders zeg je er even bij dat deze van jezelf is ;)
Ik vermoed ook dat Floris Dijkstra een pseudoniem van Mike is.

Hier valt de intentie van Trustdesq te lezen. Ze willen van elke order die een aangesloten webwinkel krijgt een CC hebben. Niet alleen heb je dan te maken met het CBP, ook krijgen ze een bijzonder leuke database waarin precies staat wat welke shop verkoopt. Ik vermoed dat dit de crux is van Trustdesq.

Wel wil ik graag weten hoe ze bij elke bestelling tot 1000 euro borg denken te kunnen staan.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Trustdesq keurmerk

5
Aan die 1.8% hogere conversie en 3.2% meer bezoekers moet wel een hoop onderzoek vooraf gegaan zijn.

Voor een onderneming die nog maar enkele maanden bestaat vraag ik mij af hoe er aan die 1.8% hogere conversie is gekomen en 3.2% meer bezoekers bij aangesloten webshops.

Leg dat eens uit Florisdijkstra? Hoe weet jij dat het gemiddelde van de aangesloten winkels 1.8% meer conversie hebben nav dit keurmerk?

Re: Keurmerken voor webwinkels

6
Wouter Hol schreef:
PeterPastoor schreef: Anders zeg je er even bij dat deze van jezelf is ;)
Ik vermoed ook dat Floris Dijkstra een pseudoniem van Mike is.

Hier valt de intentie van Trustdesq te lezen. Ze willen van elke order die een aangesloten webwinkel krijgt een CC hebben. Niet alleen heb je dan te maken met het CBP, ook krijgen ze een bijzonder leuke database waarin precies staat wat welke shop verkoopt. Ik vermoed dat dit de crux is van Trustdesq.

Wel wil ik graag weten hoe ze bij elke bestelling tot 1000 euro borg denken te kunnen staan.
Die Mike bestaat al niet meer ;)
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 24 november 2012, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: EDIT: met wat gekke letters er achter doet hij het wel :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

7
Daarbij is goedkoop ook niet helemaal waar, vind ik.

15.000 per maand stelt mijns inziens niet zoveel voor en dat is het 'duurste' standaard pakket. Dat kost al 80,- per maand!

Als we dat vergelijken met Trustpilot, die toch niet bekend staat om goedkoop zijn. 300 orders per maand kost daar hetzelfde. Als je dus een gemiddelde order waarde hebt van meer dan 50,- (lijkt me al snel?) dan is Trustpilot zelfs goedkoper dan dit 'keurmerk'. Dan zou ik eerder voor Trustpilot gaan.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

8
NOP Webdesign schreef:Daarbij is goedkoop ook niet helemaal waar, vind ik.
Klopt inderdaad. Een webwinkel met slechts 15k omzet per maand is niks als je van die omzet in je levensbehoefte moet voorzien. En als je het anders bekijkt, gaat Trusdesq er van uit dat dit 15 bestellingen per maand zijn, gezien ze tot 1000 euro per bestelling uit denken te kunnen keren.

Trustdesq heeft nog niet echt realistisch nagedacht over webwinkels.