Ik ben van plan een loyaliteitsprogramma op te zetten voor een nieuwe webshop, nou heb ik hier nog geen ervaring mee en zou dit het liefst uitbesteden. Heeft iemand ervaring met bedrijven die dit doen?
Gr. Michelle
Re: Loyaliteitsprogramma opzetten
2Dat is naast het standaardwerk (de fysieke orderafhandeling en logistiek) een van de aanvullende diensten die een fulfilmentbedrijf vaak kan bieden.
Hangt er ook van af hoe je het loyaliteitsprogramma wilt invullen. Bijvoorbeeld gratis artikelen (mee)sturen ligt dichter bij de fulfilment dan digitale spaarpunten verrekenen.
Hangt er ook van af hoe je het loyaliteitsprogramma wilt invullen. Bijvoorbeeld gratis artikelen (mee)sturen ligt dichter bij de fulfilment dan digitale spaarpunten verrekenen.
3Bedankt!Ward schreef:Dat is naast het standaardwerk (de fysieke orderafhandeling en logistiek) een van de aanvullende diensten die een fulfilmentbedrijf vaak kan bieden.
Ik heb ook een aantal bedrijven gevonden die een compleet loyaliteits programma (zoals deze) voor je kunnen maken. Wat is de meerwaarde hiervan en is het echt nodig?
4De meerwaarde is ervaring en creativiteit, min of meer zoals je dat van een reclamebureau mag verwachten als je een reclamecampagne opzet. Maar omdat loyaliteit draait om klantenbinding, zou ik zowel concept als uitvoering scherp bewaken. Enkel en alleen uitbesteden omdat je er geen ervaring mee hebt, is niet goed voor je marketing.MichellevZ schreef:Ik heb ook een aantal bedrijven gevonden die een compleet loyaliteits programma (zoals deze) voor je kunnen maken. Wat is de meerwaarde hiervan en is het echt nodig?
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.