Voorstellen

1
Hallo allemaal,

Ik lees al enige tijd op dit forum mee en heb er al veel nuttige informatie uitgehaald. Nu ik echt van start ga met mijn bedrijf leek het me goed om me aan te melden zodat ik ook zelf kan posten :)

Mijn bedrijf heet Kraaienpoot Sjamanisme en wordt een webwinkel in sjamanistische artikelen. Op dit moment ben ik bezig verschillende webwinkelsystemen uit te testen, uiterlijk januari wil ik online gaan.

Gr Suzanne

Re: Voorstellen

2
Atalanta schreef:Hallo allemaal,

Ik lees al enige tijd op dit forum mee en heb er al veel nuttige informatie uitgehaald. Nu ik echt van start ga met mijn bedrijf leek het me goed om me aan te melden zodat ik ook zelf kan posten :)

Mijn bedrijf heet Kraaienpoot Sjamanisme en wordt een webwinkel in sjamanistische artikelen. Op dit moment ben ik bezig verschillende webwinkelsystemen uit te testen, uiterlijk januari wil ik online gaan.

Gr Suzanne
Hallo Suzanne,

ik denk dat u aardig zal doen.
succes met uw webshop.

gr
ron
Ik verzorg van A tot Z uw SEO campagnehttp://www.kalyan.nl/]zoekmachine optimalisatie

3
kalyan schreef:
Atalanta schreef:Hallo allemaal,

Gr Suzanne
Hallo Suzanne,

succes met uw webshop.

gr
ron
Whut? :?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

4
kalyan schreef:Hallo allemaal,
Whaha... :D

'Dat u aardig zal zijn' of 'Dat u het aardig zult doen'? :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Haha, ik neem ook maar aan 'het aardig zal doen'. Aardig doe ik ook wel, want ik ben best aardig van nature, al zeg ik het zelf 8)
Bedankt in ieder geval!